۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۴۸۸۱۵۶
وزیر ورزش و جوانان:

استفاده از ظرفیت های داخلی راه تحقق اقتصاد مقاومتی است

سلطانی فر گفت: شاه بیت غزل مبانی اقتصاد مقاومتی استفاده کردن از تمام ظرفیت های اقتصادی کشور برای مقابله با نوسانات و تهدیدات داخلی و خارجی است.
مسعود سلطانی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در دیدار رؤسای هیأت های ورزشی خراسان جنوبی اظهار داشت: در سال 95 با مشکلات بسیاری روبرو بودیم اما با توجه به تمام این مشکلات توانستیم به موفقیت های خوبی در عرصه های مختلف کشور برسیم.

وی گفت: با توجه به کمبود بودجه ها نتوانستیم به دستاوردهای مدنظر خود برسیم اما در مجموع جمع بندی دولت یازدهم در حرکت توسعه کشور جمع بندی مطلوبی است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه زمینه سرمایه گذاری را باید فراهم کنیم، افزود: در حال حاضر رکود را پشت سر گذاشته ایم و امید داریم با حرکتی پرشتاب به رونق اقتصادی برسیم.

سلطانی فر با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال گذشته را سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گذاری کردند، تصریح کرد: دولت با راه اندازی ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول ریاست جمهوری در عرصه های مختلف کشور توانست به دستاوردهای خوبی برسد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را هم سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام گذاری کردند که این موضوع نشان از اهمیت اقتصاد مقاومتی در کشور دارد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تمام مسؤولان کشوری موظف هستند اصول و مبانی تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری را به عنوان تنها نسخه و راهکار نجات اقتصاد کشور در دستور کار خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: شاه بیت غزل مبانی اقتصاد مقاومتی استفاده کردن از تمام ظرفیت های اقتصادی کشور برای مقابله با نوسانات و تهدیدات داخلی و خارجی است.

سلطانی فر اظهار کرد: در سال جاری در کنار برنامه های اقتصادی یک رویداد بزرگ دیگری را به نام انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری پیش رو داریم که باید در این انتخابات حضور حداکثری مردم را داشته باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری  سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی فرمودند میزان مشارکت و گسترش مشارکت مردم در انتخابات برای ما یک اصل و اساس است و باید بستری فراهم شود تا مردم با آزادی کامل در این انتخابات شرکت کنند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تلاش ما باید معطوف به حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد، گفت: با برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفته باید منتظر انتخابات پرشور و رقابتی در کشور باشیم.

سلطانی فر عنوان کرد: حدود 14 هزار هیأت ورزشی در کشور وجود دارد که در سال گذشته برای این هیأت های ورزشی بالغ بر 18 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: همچنین در کشور حدود 4 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام  وجود دارد که برای تکمیل و ساخت این پروژه ها نیاز به 11 هزار میلیارد تومان اعتبار است./202/880/ب1

ارسال نظرات