۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۸۹۹۰۷

ديدار توليت حرم مطهر و استاندار قم با خانواده معظم شهدا

توليت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و استاندار قم با خانواده معظم شهداي روستاهاي بخش مركزي ديدار كردند.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت الله سعیدی امام جمعه قم و سید مهدی صادقی استاندار قم به همراه جمعی از مدیران ارشد استان با خانواده شهید مفقود الاثر بیرامعلی متقی و جانباز 70 درصد حسین عباسی از روستاهای انجیرلی و ایلیخ بداغی از بخش مرکزی دیدار نمودند.
سید مهدی صادقی استاندار قم در اين ديدارها ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی خانواده ایثارگران به همراه مدیران ومسئولین استان، ضمن تبریک ایام نوروز، اظهار کرد: حضور در مناطق روستایی و مشاهده برخی مشکلات که در نواحی محروم استان وجود دارد اهتمام مدیران برای خدمت بیشتر را در پی دارد.
صادقی با تقدیر از روحیه مقاومت، ازخودگذشتگي و ايثار خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، افزود: مسئولین تمام توان خود را برای مرتفع نمودن کاستی های موجود در خدمت رسانی به این عزیزان بکار می برند.
وی با تأکید بر ضرورت توجه به حل مشکلات معیشتی و اداری روستاییان بویژه خانواده شهدا و ایثارگران، ابراز داشت: تسهیل در امور حقوقی و اداری این اقشار زحمت کش در دستور کار مسئولین دستگاههای اجرایی استان قرار گیرد.
آیت الله سعیدی نيز ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی سالی پر خیر وبرکت، تصریح کرد: حضور در بین خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان توفیقی بزرگ است.
وی با بیان اهمیت جانفشانی و ایثار شهدا، جانبازان وایثارگران در اعتلای نظام جمهوری اسلامی، افزود: مشاهده شجاعت و فداکاری خانواده های شهدا و جانبازان، سبب تقویت روحیه و انگیزه مسئولین برای خدمت به مردم و نظام اسلامی می گردد.
امام جمعه قم با اشاره به توجه خاص رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور محترم و سایر مسئولین کشور نسبت به خانوادۀ ایثارگران، ادامه داد: اخلاص و ایمان این عزیزان در جلب رضایت خداوند و عنایات الهی به کشور اسلامی ایران نقشی اساسی دارد.
وي همچنین با اشاره به نامگذاری سال 1396 ار سوی مقام معظم رهبری به نام: «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، اظهار کرد: همبستگی قابل تقدیر عشیره ای در مناطق روستایی و اهتمام این عزیزان در انجام فعالیت های اقتصادی و خودکفایی در نیازهای خود، نمودی عینی از تبیین این شعار در بخش های کوچک و روستایی است.
لازم به ذکر است استاندار قم در حاشیه این دیدارها دستور پیگیری و حمایت از یکی از خانواده های جانبازان روستای انجیرلی برای احداث حسینیه در این روستا را صادر کرد./872/د102/ی

ارسال نظرات