۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۴۹۰۶۸۹

حضور بیش از 5 هزار کودک و نوجوان دختر در برنامه های نوروزی حرم حضرت معصومه

مسؤول واحد خواهران رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه(س) از حضور بیش از 5 هزار خردسال،کودک و نوجوان دختر در در برنامه های نوروزی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد.
رواق کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه

فاطمه سادات طباطبایی، مسؤول واحد خواهران رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه(س) در راستای خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی فعالیت فرهنگی خود را از آخرین روزهای اسفندماه آغاز کرد و تا پایان تعطیلات نوروزی به کودکان و نوجوانان خدمت رسانی کرده است، گفت: در ایام تعطیلات نوروز رواق کودک به صورت  روزانه ۱۰۰تا ۱۵۰ کودک دختر را پذیرش کرده است.

وی افزود: همچنین در ایام تعطیلات نوروز به صورت روزانه ۳۰ تا ۶۰ نوجوان در رواق نوجوان مورد پذیرش قرار گرفته اند که در مجموع حدود چهار هزار کودک و نوجوان دختر در رواق کودک و نوجوان در ایام تعطیلات نوروزی پذیرش شده اند.

مسؤول واحد خواهران رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: رواق خردسال نیز در این مدت روزانه ۳۰ تا ۴۰ کودک را پذیرش کرده است که در مجموع بیش از ۷۶۰ خردسال در مدت تعطیلات نوروزی پذیرش شده اند که در مجموع رواق خردسال، رواق کودک و رواق نوجوان بیش از 5 هزار کودک دختر را مورد پذیرش قرار داده اند.

طباطبایی ادامه داد: همچنین در ایام تعطیلات نوروز بیش از سه هزار پیام تبریک سال نو با طرح های کودکانه و کاردستی که از سوی خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) طراحی و ساخته شده بود در میان خردسالان در هنگام نماز توزیع شد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی بروشورهایی با محتوای اخلاق، فرهنگ اجتماعی و احکام با عنوان «زیر گنبد طلا» در میان کودکان و نوجوان توزیع شد که مورد استقبال قرار گرفت و توزیع تقویم سال ۹۶ از دیگر محتویات بسته های فرهنگی توزیع شده در میان کودکان و نوجوانان بود.

طباطبایی اجرای جنگ های شادی، مسابقه کتابخوانی، رنگ آمیزی، همخوانی سرود، بیان احکام، پخش فیلم، بیان سبک زندگی اهل بیت(ع) و اجرای ویژه برنامه قصه گویی با هدف آموزش سبک زندگی اسلامی و نکات اخلاقی و احکامی در چند نوبت در طول روز برای کودکان و نوجوان را از دیگر برنامه های رواق کودک و نوجوان در ایام تعطیلات نوروز96 عنوان کرد.

وی یادآور شد: رواق کودک و نوجوان پس از تعطیلات نوروزی صبح ها از ساعت ۱۰ و عصرها از ۱۶ کودکان و نوجوان را مورد پذیرش قرار می دهد و رواق خردسال نیز در هنگام نماز ظهر و عصر عهده دار نگهداری از خردسالان است تا مادرانشان با خاطری آسوده در نمازهای جماعت شرکت کنند./968/ت302/ی

ارسال نظرات