۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۴۹۰۶۹۰
ریيس ستاد انتخابات قم عنوان كرد؛

دريافت يك ميليون و۱۰ هزار تعرفه انتخاباتي از وزارت كشور

رییس ستاد انتخابات استان قم گفت: بيشترين مشاركت كانديداهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا در كشور از استان قم بوده است.
دريافت يك ميليون و۱۰ هزار تعرفه انتخاباتي از وزارت كشور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم احد جمالي رئيس ستاد انتخابات استان قم در دهمين جلسه اين ستاد طي سخناني با اشاره به افزايش 22 درصدي ثبت نام كانديداها براي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، شور و نشاط انتخاباتي در قم را بسيار خوب ارزيابي كرد.
رییس ستاد انتخابات استان قم با بيان اينكه در بحث ثبت نام كانديداهاي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا بالاترين مشاركت را داشتيم، گفت: هيچ خلائي در انتخابات شوراهاي اسلامي روستاها نداريم.
وي با بيان اينكه بررسي صلاحيت ها كاملا محرمانه است افزود: مراجع 4 گانه بايد با دلائل مستند و محكمه پسند صلاحيت افراد را رد و يا تاييد نمايند.
جمالي با اشاره به استعلام هيئت هاي اجرايي ستاد انتخابات از مراجع ذيصلاح ادامه داد: اختيار تاييد و يا رد صلاحيت كانديداها با هيئت اجرايي است.

رییس ستاد انتخابات استان در ادامه با اشاره به سياه نمايي بعضي افراد در انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا افزود: فضاي رسانه اي و مجازي با دقت رصد مي شود و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.
وي همچنين بحث حق الناس بودن آراي مردم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد: استفاده ي از اموال بيت المال نيز مشمول اين بحث بوده و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به دريافت يك ميليون و ده هزار تعرفه انتخاباتي از وزارت كشور توسط استان قم،‌ آمادگي برگزار كنندگان انتخابات را مورد توجه قرار داد و گفت: دستگاه هاي اجرايي موظف به همكاري با ستاد انتخابات استان هستند./872/د
۱۰۲/ج

ارسال نظرات