۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۹۰۷۳۴
سردار فضلی:

7 میلیون نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: در طول سال گذشته و نوروزامسال، 7میلیون نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
سردار فضلی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، جلسه قرارگاه مرکزی  راهیان نور نور سپاه و بسیج با حضور اعضای این قرارگاه برگزار شد.

سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه وبسیج در ابتدای این دیدار، به دیدار 16 اسفندماه دست اندرکاران راهیان نور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با این دیدار،روح و  غنای بیشتری به موضوع راهیان نور داده شد.

 وی تاکید کرد: حضور ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در نوروز96، باعث تقویت اردوهای راهیان نور خواهد شد و قطعا حضور وی دلگرم کننده بوده است. 

سردار فضلی در ادامه این جلسه به برسی تحولات صورت گفته در یک سال اخیر در خصوص اعزام های صورت گرفته در استان های کشور پرداخت و همت قرارگاه های استانی در راستای اعزام های صورت گرفته به غرب،شمالغرب ،جنوب و راهیان نور دریایی را  کاری ارزشمند دانست.

 وی ادامه داد: بنا به پیش بینی های صورت گرفته،زمینه حضور 7میلیون نفر به مناطق مختلف راهیان نور صورت گرفته است که این موضوع با تلاش استانها محقق شده است.

 فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطر نشان کرد:علی رغم و جود  ریزگردها در غرب و جنوب کشور ،حضور مردم ولایت مدار در این مناطق همانند ادوار مختلف راهیان نور گسترده و چشمگیر بود.

سردار فضلی با قدردانی از قرارگاه راهیان نور دریایی،منطقه دوم دریایی سپاه و سپاه امام صادق (ع) بوشهر، افزود: جزیره خارک این ظرفیت را دارد که100هزار نفر  در ایام راهیان نور دریایی در این منطقه حضور پیدا کنند. 

وی در ادامه به حضور چشمگیر مردم با خودروهای شخصی در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: حضور خودروهای شخصی، امسال نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. 

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و  بسیج اظهار داشت: انتظارات مقام معظم رهبری در حوزه راهیان نور، بیشتر از اقدامات صورت گرفته که این امر نیازمند تلاش های بیشتر مسئولان راهیان نور است. 

سردار فضلی گفت: سردار غیب پرور در راهیان نور امسال، در دو مرحله از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید داشتند که تدابیری اندیشیدند و راهکارهایی برای توسعه راهیان نور ارائه کردند که به کمک سردار سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور و قرارگاه های استانی در تلاش هستیم که این اقدامات را عملی کنیم.

 وی به برگزاری روز ملی راهیان نور و جشنواره صورت گرفته در راهیان نور و حضور پر شور و برجسته استانها در جشنواره ره آورد سرزمین نور اشاره کرد و افزود: از مسئولان برگزاری جشنواره سرزمین نور و جشنواره باروت خیس و دست اندرکاران سازمان اردویی بسیج تقدیر و تشکر به عمل می آورم و باید گفت که یکی از اقدامات مناسب امسال، برگزاری نماز جمعه خرمشهر در سالن شهید جهان آرا و محل برگزاری جشنواره سرزمین نور بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به پوشش مناسب رسانه ای مراسم روز ملی راهیان نور پرداخت و گفت: امسال پوشش رسانه ای راهیان نور خوب بود و در زمینه باروت خیس کار بسیار خوبی صورت گرفت اما یک نکته در این زمینه وجود دارد که رای دادن به کاندیدای باروت خیس باید به طور وسیع تر و گسترده تر صورت بگیرد. 

سردار فضلی با تاکید به صعود سراسری بازی دراز در بزرگذاشت عملیات بازی دراز، افزود: سپاه نبی اکرم(ص) در این زمینه، همکاری و مساعدت های لازم را انجام می دهند که شایسته تقدیر است و امسال،8 اردیبهشت، آمادگی برای میزبانی از 30 هزار نفر در ارتفاعات بازی دراز مهیا شده است./872/د102/ج

ارسال نظرات