۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۹۱۹۳۸
مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی تأکید کرد؛

ضرورت همکاری نهادهای انقلابی در راستای دغدغه های فرهنگی رهبر انقلاب

حجت الاسلام موسوی گفت: با توجه به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی و دغدغه مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ ضرورت همکاری نهادهای انقلابی برای رسیدن به این هدف بیش از پیش احساس می‌شود.
فرهنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات استان، با تأکید بر اجرایی شدن بهتر و مناسب برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات در سال جدید، اظهار داشت: رویکرد فرهنگی در مرکز خدمات با جدیت دنبال می شود.

وی با بیان اینکه رویکرد فرهنگی در مرکز خدمات بسیار مورد توجه است، افزود: با توجه به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی و دغدغه مقام معظم رهبری برای این امر مهم، ضرورت همکاری نهادهای انقلابی برای رسیدن به این هدف بیش از پیش احساس می‌شود و نیازمند یک برنامه منظم و اجرایی است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تشریح برنامه‌های فرهنگی قابل اجرا در این عرصه، ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیون خواستار همفکری اعضای جلسه برای اجرای بهتر این برنامه‌ها شد و گفت: لازم است برنامه های فرهنگی با برنامه ریزی دقیق انجام گیرد.

حجت الاسلام قدوسی مدیر دارالتحقیق شهید مطهری با اعلام آمادگی خود و این موسسه فرهنگی برای هر نوع همکاری با مرکز خدمات، این همکاری را افتخاری برای موسسه خود دانست و گفت: توجه به خانواده های طلاب لازم و ضرور است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده طلاب و روحانیون از جمله وظایفی است که باید به انجام آن افتخار کنیم و بنده از طرف همکاران این موسسه اعلام می‌کنم آماده هر نوع همکاری فرهنگی با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان هستیم.

مدیر دارالتحقیق شهید مطهری ادامه داد: دارالتحقیق شهید مطهری بیش از 15 سال سابقه اجرای انواع برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح کشور و استان را دارد، برنامه‌های فرهنگی این موسسه به‌صورت نمایشی، اجرای تئاتر و اسلاید و سی دی است که در اکثر مراکز فرهنگی و مذهبی کشور ارائه می‌شود.

خانم حیدری مدیر مدرسه علمیه صادقیه و کارشناس مشاوره ازدواج نیز در این جلسه، بیان کرد: مدرسه علمیه صادقیه و طلاب و اساتید این مدرسه آماده‌اند با این مرکز که به عنوان یکی از پشتوانه‌های حوزه زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند نهایت همکاری را داشته باشد.

گفتنی است این جلسه با حضور مدیر و اساتید دارالتحقیق شهید مطهری، مسؤول فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز و مدیر مدرسه علمیه صادقیه برگزار شد./۸۵۴۲۰۲/ص

ارسال نظرات