۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۴۹۲۲۸۴
امام جمعه ملایر:

رونق اقتصادی بدون توجه به فرهنگ امکان پذیر نیست

امام جمعه ملایر با اشاره به جایگاه فرهنگ مصرف در میان مردم، گفت: باید دانست که فرهنگ مصرف رابطه مستقیم با اقتصاد و سیاست دارد و رونق اقتصادی بدون توجه به فرهنگ امکان پذیر نیست.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر، بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی در ملایر با اشاره به اهمیت توجه به شعار امسال که سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد اظهار داشت: همه دستگاه های دولتی باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی کوشا باشند.

وی با بیان این که شهرستان ملایر ظرفیت بالایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند بسترهایی است که داشتن روحیه تولیدی یکی از آنها است که در شهرستان ملایر موجود است.

امام جمعه ملایر حمایت مسؤولان از اشتغال و تولید را امری مهم توصیف کرد و افزود: رونق تولیدو تحقق اقتصاد مقاومتی امری مهم است که با همت مسؤولان و حمایت و همبستگی مردم محقق می شود.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: مسؤولان باید بسترهای لازم برای تحقق اقتقاد مقاومتی را از جنبه فرهنگی ایجاد کنند و قبح مصرف کالاهای خارجی را آشکار کنند.

حجت الاسلام برقراری با بیان این که تبیین و تبلیغ فرهنگی امری ضروری است، ابراز داشت: بسترهای فرهنگی برای استفاده از کالاهای داخلی باید ایجاد شود.

وی با اشاره به جایگاه فرهنگ مصرف در میان مردم گفت: باید دانست که فرهنگ مصرف رابطه مستقیم با اقتصاد و سیاست دارد و رونق اقتصادی بدون توجه به فرهنگ امکان پذیر نیست.

امام جمعه ملایر در ادامه خاطرنشان کرد: انتخابات اردیبهشت ماه نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور دارد و مردم باید با انتخاب خود برگ زرینی دیگری را در تاریخ انتخابات ثبت کنند.

وی در پایان با اشاره به نقش بصیرت در انتخابات ابراز داشت: مردم باید با دقت و بصیرت، افراد نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را با توجه به روحیه انقلابی، تعهد و تخصص انتخاب کنند./۲۰۳/۹۷۹/ب۱

ارسال نظرات