۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۹۴۲۱۳
آیت الله دری نجف آبادی:

حضور پرشور مردم در انتخابات حماسه ای بزرگ خلق خواهد کرد

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه حضور مردم در ۲۹اردیبهشت ماه باید حداکثری باشد، گفت: حضور مردم در انتخابات بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق خواهد کرد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اراک، بیان کرد: حضور پرشور ملت ایران اسلامی در انتخابات پیش روی کشور به خوبی می تواند نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب کنند.

انتخابات سبب عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه حضور مردم در 29 اردیبهشت ماه باید حداکثری باشد، گفت: حضور مردم در انتخابات بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق خواهد کرد و سبب عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر ضرورت انتخاب افراد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، اظهار داشت: رییس جمهور آینده باید به تعهدات خود وفادار بوده و شایسته سالاری را مبنای اصلی امورات و برنامه های خود قرار دهد.

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور خود به منافقان نه می گویند و پای آرمان های انقلاب ایستادگی خواهند کرد، بیان داشت: یکبار دیگر مردم ایران وفاداری خود به اسلام و انقلاب و هوشیاری و بیداری خود را اثبات می شود.

وی با بیان اینکه رای مردم حق الناس و مشروط است و همه کاندیداها باید بدانند در جمهوری اسلامی رای مشروط است، افزود: براین اساس همه باید در چارچوب قانون اساسی، فرمایشات رهبری و پاسداری خون شهدا عمل و حرکت کنند.

تبلیغات انتخاباتی باید صادقانه و شایسته سالارانه باشد

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه در انتخابات 29 اردیبهشت ماه باید صلاحیت، تعهد، تجربه و سابقه نامزدها مورد بررسی دقیق قرار گیرد، خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی باید صادقانه و شایسته سالارانه باشد و از بیان وعده های خلاف و غیرقابل اجرا پرهیز شود.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه نگاه کاندیداها باید به داخل و اتکای آنها به توان و امکانات داخلی باشد، گفت: ایران اسلامی سرشار از ظرفیت های مختلف است و آنچه باید در این کشور عزیز مورد توجه قرار بگیرد هنرمندانه عمل کردن در راستای استفاده بهینه از این منابع جهت رشد و توسعه کشور است.

پیگیری سریع مسأله شهادت مرزبانان ایرانی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه به مسأله شهادت مرزبانان ایرانی اشاره و خواستار پیگیری سریع این موضوع شد و خاطرنشان کرد: اینکه از داخل مرز یک کشور مرزبانان کشور دیگری هدف قرار داده شوندٰ هیچ نشانی از حسن همجواری ندارد.

آیت الله دری نجف آبادی همچنین با اشاره به روابط میان ایران و پاکستان و تأکید بر صمیمت هرچه بیشتر این رابطه، تصریح کرد: دولت پاکستان باید با قدرت با عاملان این واقعه برخورد کرده و در دامان آل سعود نغلطد.

امام جمعه اراک با تأکید بر ضرورت حفظ هویت قرآنی کشور، بیان داشت: دولت ها باید بدانند عظمت،‌ اقتدار و بزرگی ملت باشرف ایران اسلامی در سایه قرآن و ولایت به دست آمده است و این مهم باید مورد توجه مدیران و مسؤولان فرهنگی کشور باشد.

شایان ذکر است، سفر وزیر اقتصاد به اراک، فرا رسیدن هفته کار و کارگر و در پیش بودن هفته معلم برخی دیگر از عناوین سخنان خطیب جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات