۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۴۹۵۰۱۶
حجت الاسلام آقاتهرانی در شهرکرد:

عملکرد ضعیف دولت دلیل بر ضعف نظام نیست/ عدم نیاز به غرب باور مسؤولان باشد

نماینده سابق مجلس گفت: برخی ها در تلاش هستند تا بگویند چون دولت ضعیف عمل کرده پس نظام هم ضعیف است اما این دو با هم متفاوت هستند و همه باید نظام را پاس بدارند.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده سابق مجلس  عصر امروز در ستاد جوانان حجت ‌الاسلام والمسلمین رییسی در شهرکرد، با بیان اینکه انتخاب اصلح سخن ائمه اطهار(ع)، قرآن و رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: جوانان باید در این مدت کاندیدای اصلح را به مردم معرفی کنند چرا که حضور فردی ولایتمدار که پیگیر مطالبات مردم در همه زمینه ها باشد، در منصب ریاست جمهوری از ضروریات است.

وی با اشاره به توان داخلی کشور افزود:  مسؤولان به این باور برسند که ما خودمان «می‌توانیم» و توان انجام امور را داریم،  باید به این نتیجه برسند که ما نیاز به آمریکا و غربی‌ ها نداریم و با کمک جوانانمان می ‌توانیم کشور را اداره کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در انتخابشان به شخصیت افراد نیز توجه کنند، بیان کرد: کاندیداها که صحبت می‌ کنند مردم باید به شخصیت و شجاعتشان توجه کنند، ولایت باید همیشه در رأس کارشان باشد.

حجت الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه  در سیاست مانند توحید فکر می ‌کنیم، خاطرنشان کرد: در مباحث سیاسی گوش به فرمان و تابع رهبری هستیم، کاندیدایی که ولایتمداری نداشته باشد باید دور آن را خط قرمز کشید.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب برای حضور در انتخابات گفت: تلاش کنید همه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند هر چند مردم احساس وظیفه می ‌کنند و حضور پرشوری خواهند داشت.

وی تصریح کرد: برخی ها در تلاش هستند تا بگویند چون دولت ضعیف عمل کرده پس نظام هم ضعیف است اما این دو با هم متفاوت هستند و همه باید نظام را پاس بدارند.

استاد حوزه با اشاره به حمایت بختیاری‌ها از امام و انقلاب ادامه داد: بختیاری‌ ها در حمایت از امام هیچ گاه دچار مشکل نشدند، باید این غیرت دینی، انقلابی و مذهبی را نیز به دیگران یاد دهیم.

وی با اشاره به فعالیت جمنا نیز افزود: جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی کار خوبی انجام داد که از میان کاندیدهای احتمالی فرد اصلح را معرفی کرد و مابقی کاندیدا این برنامه را قبول کردند و به نفع آقای رییسی کنار رفتند و راه را برای اصلح باز کردند، امیدواریم مردم فرد اصلح را انتخاب کنند.

 ستاد جوانان حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی عصر امروز در شهرکرد و فرخشهر فعالیت خود را آغاز کرد./9457/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات