۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۹۵۳۷۱
آیت الله دری نجف آبادی تأکید کرد؛

لزوم مقابله دستگاه‌های نظارتی با اهداف شوم سهم خواهان انتخاباتی

آیت الله دری نجف آبادی گفت: دستگاه‌های نظارتی و ستاد برگزاری انتخابات در سراسر کشور اجازه ندهند که برخی سهم خواهان به بهانه انتخابات به اهدام شوم خود دست یابند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک پیش از ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد، بیان کرد: حضور مردم در انتخابات سبب عزت و افتخار کشور در جهان می شود.

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه در عرصه انتخابات عده‌ای با تبلیغات غیرواقع به دنبال سهم خواهی هستند، گفت: دستگاه‌های نظارتی و ستاد برگزاری انتخابات در سراسر کشور اجازه ندهند که برخی سهم خواهان به بهانه انتخابات به اهدام شوم خود دست یابند و در این راستا باید با هوشیاری و قدرت در مقابل این افراد ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که مسؤولان و ستاد برگزاری انتخابات نباید اجازه سوءاستفاده‌های فردی و جناح بازی‌های سیاسی را به افراد بدهند، ابراز داشت: توجه به‌ شاخصه‌های اصلح در انتخابات تضمین کننده آینده کشور و صحنه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است.

دشمنان خارجی به دنبال تضعیف خدمات نظام هستند

امام جمعه اراک با اشاره به افراد و عناصر خود فروخته، اظهار داشت: امروز شاهدیم دشمنان خارجی به دنبال تضعیف خدمات نظام هستند و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان وظیفه دارند با تمام توان و نیرو با توطئه دشمنان مقابله کنند و همچنین با بیان خدمات ارزنده نظام سبب حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات شوند.

وی خاطر نشان کرد: نباید در جریان انتخابات و تبلیغات انتخاباتی اجازه داده شود از بیت المال سوء استفاده صورت گیرد و چنانچه هرگونه هنجارشکنی و تخلف از سوی کاندیداها صورت گیرد دستگاه های نظارتی باید با آنها برخورد قانونی کند.

افرادی به دنبال احیای نمادهای فتنه 88 در جریان تبلیغات انتخابات هستند

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه مردم بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی با تحقیق و مطالعه در مسیر فردی اصلح در انتخابات گام بردارند، گفت: فرد اصلح باید با عمل به قانون، رعایت اخلاق و عمل به مطالبات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از هرگونه تخریب، تهمت و تحقیر اجتناب کنند و با هدف صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در جریان انتخابات حضور گسترده داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه بیان کرد: افرادی که از عملکرد و پیشینه سیاسی ناموفقی برخوردارند به دنبال احیا نمادهای فتنه 88 در جریان تبلیغات انتخابات هستند و در این راستا دستگاه‌های نظارتی، قضایی و امنیتی وظیفه دارند با تمام قدرت با این سوءاستفاده مشهود مقابله و با متخلفان برخورد جدی کنند و نقشه های شوم آنان را نقش برآب کنند.

شایان ذکر است، کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 15 روز یک بار در بیت امام جمعه اراک برگزار می شود./202/842/ب1

ارسال نظرات