۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۴۹۵۶۹۰
آیت الله علما:

اربعین حسینی نشان دهنده عشق و ارادت مردم به دستگاه امام حسین است

آیت الله علما با اشاره به حضور خودجوش مردم در اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی نشان دهنده عشق و ارادت مردم به دستگاه امام حسین(ع) است.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در جمع اعضای مجمع خیران زیارت در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ابراز داشت: خدمت به زائران اهل بیت(ع) و تداوم مکتب انبیای الهی بزرگترین افتخار است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ارتباط معنوی با ائمه اطهار(ع) انسان را به سمت خداوند متعال سوق می دهد، افرادی که با امام حسین(ع) ارتباط معنوی دارند از جایگاه والایی برخوردار هستند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: اربعین حسینی نشان دهنده عشق و ارادت مردم به دستگاه امام حسین(ع) است، مردم استان کرمانشاه با عشق و علاقه تمهیدات لازم را برای راحتی زوار سیدالشهدا(ع) فراهم کردند.

آیت الله علما تأکید کرد: خدمت به امام حسین(ع) و زوار اربعین حسینی باید تداوم داشته باشد و با عشق و علاقه به دستگاه امام حسین(ع) خدمت کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مساجد نقش بسزایی در اشاعه فرهنگ دینی در جامعه دارند، بیان داشت: باید فرهنگ مسجدسازی تبلیغ و تبیین شود، زیرا مساجد می توانند در برابر تهاجم فرهنگی دشمن از جوانان صیانت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان گفت: هر چه حجم برنامه های فرهنگی در جامعه بیشتر شود دین اسلام ترویج خواهد شد و راهبرد دشمن با استفاده از تهاجم فرهنگی بی اثر خواهد ماند./۸۵۷/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات