۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۴۹۵۷۸۱
مدیر حوزه علمیه قزوین:

تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه‌های فرد اصلح است

مدیر حوزه علمیه قزوین تعهد، تقوا و تخصص و همچنین تقوای سیاسی را از شاخصه‌های فرد اصلح دانست و گفت: این فرد باید دارای شجاعت و توانایی عمل کردن با نگاه به درون و امکانات و ظرفیت‌های داخلی بوده و به رونق اقتصادی و تولید و اشتغال بپردازد.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین، امروز در جمع اساتید مشاوره حوزه علمیه قزوین با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی اظهار کرد: همه مسؤولان و شوراها وظیفه دارند تا زمینه هر چه باشکوه‌تر شرکت کردن مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت را فراهم کنند تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شود.

وی در ادامه افزود: برای تحقق نظام اسلامی و مردم سالاری دینی حضور مردم در صحنه شرط نخست بوده و این مردم هستند که با حضور خود در صحنه‌های مختلف، نظام اسلامی و جمهوریت را تداوم می‌بخشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه با اشاره به رعایت اخلاق انتخاباتی خاطرنشان کرد: مهمترین اصلی که همه نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان باید درنظر بگیرند رعایت اخلاق اسلامی و ایرانی است و در سایه آن توجه کامل به قانون فصل الخطاب است.

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی نظامی مذهبی است ابراز کرد: شایسته نیست که کاندیداها به روش‌های غیراخلاقی و تخریب‌گرایانه علیه هم روی بیاورند،‌ کاندیداها ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی از اهانت و تخریب یکدیگر بپرهیزند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تعهد، تقوا و تخصص و همچنین تقوای سیاسی را از شاخصه‌های فرد اصلح دانست و ابراز کرد: این فرد باید دارای شجاعت و توانایی عمل کردن با نگاه به درون و امکانات و ظرفیت‌های داخلی بوده و به رونق اقتصادی و تولید و اشتغال بپردازد و در رفع مشکلات مردم درنگ نکند.

حجت الاسلام عباسی در پایان گفت: نظام جمهوری اسلامی، نظامی بر اساس عدالت، انصاف، اخلاق، اسلامیت، محبت و اخوت است./873/۱۰۲/ب2

 

 

ارسال نظرات