۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۴۹۶۸۹۴
معاون آموزش حوزه علمیه المهدی اهواز خبرداد؛

پذیرش ۲۰ طلبه در سال تحصیلی جدید

حجت الاسلام هاشمی گفت: در سال تحصیلی جدید ۲۰ طلبه را از میان دارندگان مقطع تحصیلی دیپلم جذب مدرسه علمیه المهدی اهواز می شوند.
آزمون ورودی حوزه علمیه خراسان شمالی

حجت الاسلام هاشمی، معاون آموزش حوزه علمیه المهدی اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با سطح علمی و آموزشی طلاب این حوزه، اظهار داشت: در سال گذشته براساس آمار مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حوزه علمیه المهدی زرگان اهواز در میان حوزه های استانی رتبه یازدهم و در میان حوزه های علمیه شهر اهواز رتبه هفتم را از لحاظ علمی کسب کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه المهدی اهواز در ادامه به تعداد طلاب این حوزه و حوزه های زیر نظر این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه های علمیه ویس با تعداد 25 طلبه، حوزه علمیه ملاثانی با تعداد 11 طلبه و حوزه علمیه المهدی زرگان نزدیک به 61 طلبه مشغول به کسب علوم دینی هستند.

این مقام مسوول در ادامه تشریح فعالیت های آموزشی این حوزه بیان داشت: کلاس های آموزشی برای امور پژوهشی را برای طلاب برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوب طلاب برخوردار شد.

حجت الاسلام هاشمی در رابطه با اعلام زمان امتحانات طلاب در سال تحصیلی 95-96 اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه ای که برای حوزه ما ارسال شد امتحانات طلاب در تاریخ 10 تیر سال جاری و بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: در سال تحصیلی جدید از میان متقاضیان کسب علوم دینی حداکثر 20 و حداقل 10 طلبه در حوزه علمیه المهدی اهواز با مدرک تحصیلی دیپلم پذیرش خواهند شد که اولویت جذب این طلاب با ساکنان بومی مناطق شمال اهواز است./303/9453/ب1

ارسال نظرات