۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۴۹۷۲۴۰

پذیرش ۲۰ طلبه در سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه جزائریه شوشتر

حجت الاسلام فرهادی با اشاره به فعالیت های آموزشی پژوهشی مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، گفت: در سال تحصیلی جدید ۲۰ پذیرش می شوند.
آزمون ورودی حوزه علمیه

حجت الاسلام حسن فرهادی، معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تشریح فعالیت های آموزشی این مدرسه بیان داشت: کلاس های درسی و پژوهشی به طور مستمر در حوزه فعال است و همچنین مباحثات علمی در بین طلاب برگزار می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر در رابطه با برگزاری کلاس های پژوهشی خاطرنشان کرد: هر ساله با دعوت از اساتید مجرب کلاس های آموزشی و پژوهشی را برای طلاب برگزار می کنیم.

این مقام مسؤول با اشاره به تشکیل کلاس های تقویتی افزود: بنا داریم در روزهای آینده کلاس های تقویتی برای طلبه هایی که از لحاظ علمی ضعیف هستند، برگزار کنیم.

حجت اسلام فرهادی درباره سطح علمی طلاب بیان داشت: سطح علمی طلاب حوزه علمیه جزائریه شوشتر در سطح مطلوبی قرار دارد به ویژه طلاب ترم اولی که از نمرات بالایی در دروس حوزه کسب نمودند.

وی در پایان تشریح برنامه های آموزشی مدرسه علمیه جزائریه شوشتر اظهار داشت: در روزهای گذشته کلاس های علمی و مشاوره با استفاده از اساتید مجرب از قم برای طلاب برگزار شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر در پایان گفت: در سال تحصیلی 96-97 از میان متقاضیان واجد شرایط با مدرک تحصیلی دیپلم و سیکل 20 طلبه را جذب خواهیم کرد./303/9453/ب1

ارسال نظرات