۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۴۹۷۴۱۴
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب مطرح کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت در جهان با ابزار فضای مجازی

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: دفاع از مهدویت با مختصات و محاسبات موازین شرع هنگامی مقبول است که اعتقادات را در تبلیغ بر هر چیزی دیگر مقدم بدانیم.
رضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان پیرامون انحرافاتی که پیرامون موضوع مهدویت و انتظار رواج پیدا کرده، خاطر نشان کرد: روحانیان و علما به عنوان افسران جنگ نرم بایستی مسلح به سلاح اطلاعات به روز باشند.

وی با اشاره به راههای جلوگیری از گسترش خرافات و انحرافات افزود: دفاع از مهدویت با مختصات و محاسبات موازین شرع هنگامی مقبول است که اعتقادات را در تبلیغ بر هر چیزی دیگر مقدم بدانیم.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب در ادامه به رمز گشایی از ترفند دشمنان مهدویت پرداخت و تصریح کرد: دشمنان چه در نوع حکومتی و چه در بحث ایدئولوژیکی مبحث مهدویت را انکار کرده و سعی در بی اطلاع نگه داشتن مردم از این حقیقت می شوند اما زهی خیال باطل که خورشید همیشه پشت ابر باقی نمی ماند.  

وی گفت: وظیفه ما در این برهه این است که بایستی با کمک گرفتن از دیگر مذاهب و ادیان و با بهره گیری از عمق و کنه واقعی ادیان الهی که همگی بر این باور هستند که منجی وجود دارد، حکومت مهدوی را در اداره کره زمین متذکر شویم.

حجت الاسلام رضوی مهر ابراز داشت: اکتفا به حجره نشینی و دست روی دست گذاشتن و به درس و مباحثه صرف پرداختن خیانت بزرگی به مهدویت و اسلام است.

وی با اشاره شهدای روحانی و راه آنان خاطرنشان کرد: ما نیز با تاسی از راه شهیدان روحانی باید فرصت محیط مجازی را مغتنم شمرده و دشمنان را در این راه غافلگیر و راه نفوذ خرافات و شبهات را سد کنیم.

عضو هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه افزود: در کنار جبهه های دیگر در جبهه فرهنگی نیز با تمام قد با اطلاعات علمی فراوان در بحث مهدویت ورود کرده و با برگزاری سمینارهای متعدد با حضور ادیان الهی و فرق اسلامی ضمن بررسی مهدویت زمینه حضور دیگر ادیان الهی را در مبحث مهدویت فراهم سازیم.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی بزرگ فرایندی است که بحث مهدویت را بحث اول جهانی خود قرار داده و می توان از این فرصت با توجه به عطش فطرت اهالی زمین نسبت به منجی به نحو شایسته استفاده کرد./979/۳۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات