۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۹۷۸۲۳

دومین مرحله دوره نهج‌البلاغه‌خوانی در جامعه الزهرا برگزار می‌شود

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) از آغاز برگزاری دومین مرحله دوره نهج‌البلاغه‌خوانی در این مرکز حوزوی خبر داد.
برگزاری دوره‌های کوتاه آشنایی با معارف نهج البلاغه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، حجت الاسلام «علیرضا حاجی زاده»، معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا‌(س) با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت شناخت سیره و منش حضرت امیرالمؤمنین(ع) و آشنایی طلاب با نهج‌البلاغه و معارف بلند این كتاب  شریف، دومین مرحله حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه به همت اداره قرآن و حدیث در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح در مرحله اول مورد استقبال طلاب و اساتید جامعه‌الزهرا‌(س) قرار گرفت و تاکنون حدود ۳۰۰ نفر در این دوره شرکت کرده‌اند.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا‌(س) با بیان این که دوره نهج‌البلاغه‌خوانی در ۱۲ مرحله برگزار می‌شود، افزود: در مرحله اول، حکمت‌های یک تا ۱۴۷ نهج‌البلاغه در نظر گرفته شده بود، برای مرحله دوم نیز حکمت‌های ۱۴۸ تا ۳۱۷ نهج‌البلاغه انتخاب شده است.

حجت الاسلام حاجی زاده، مهلت شرکت در این مرحله را تا ۱۵ خردادماه ذکر کرد و یادآور شد:  طلابی که موفق به شرکت در مرحله اول نشده‌اند، می‌توانند تا ۱۵ خردادماه با ارائه پاسخنامه مرحله اول و دوم  به این طرح ملحق شوند.

وی تصریح کرد: طلاب جامعه‌الزهرا(س) می‌توانند جهت دریافت اطلاعات و ثبت نام در این دوره غیرحضوری به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنند و یا از طریق سایت و کانال جامعه‌الزهرا(س) جهت دریافت سوالات اقدام کنند؛ همچنین شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ آماده پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان است./968/د۱۰۲/ی

 

ارسال نظرات