۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۹۸۳۷۶
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

عملکرد انقلابی قالیباف اجازه نداد جیغ‌های دروغ و ریا گوش‌های مردم را کر کند

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه تغییر به نفع مردم تنها چیزی است که مطالبه خادمین ملت شریف ایران است، اعلام کرد: قالیباف همچون دوران دفاع مقدس عمل کرد و اجازه نداد جیغ‌های بنفش دروغ و ریا گوش‌های مردم را کر کند.
شور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف اعلام کردند: همانا آنانکه با صداقت و صلابت قدم در راستای احیای حق مردم که توسط برخی رانت خوار به تاراج برده شده، بر می‌دارند، لایق تقدیر و تشکری هستند که در بندهای این نامه گنجایش آن نیست، همگان مستحضرند که تغییر به نفع مردم تنها چیزی است که مطالبه خادمین ملت شریف ایران است و حرکت در این راستا می‌تواند سعادت را رقم بزند.
در این نامه خطاب به قالیباف آمده است: بر خود وظیفه دانستیم تا از حرکت جنابعالی در راستای ائتلاف برای ایران و تشکیل دولت مردمی کار و کرامت تقدیر و تشکر کنیم. اقتدار و ایستادگی حضرتعالی در برابر 4 درصدی‌هایی که همواره هدفشان به شیشه گرفتن خون ملت شریف ایران و جوانان آن است ستودنی بوده و برای ما باعث افتخار است که همچون دوران دفاع مقدس مقاومت و ایستادگی را سرلوحه امور خود قرار دادید و اجازه ندادید تا جیغ‌های بنفش دروغ و ریا گوش‌های مردم را کر کند.
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در این نامه عنوان کرد: با این همه امیدواریم با تشکیل دولت مردمی کار و کرامت و پیروزی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در انتخابات، اهداف این ائتلاف برای ایران به بار نشیند و اقتدار و عزت ملی جایگزین تزویر و نا امیدی شود./
۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات