۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۵۰۳۸۸۸
آیت‌الله نعیم‌آبادی:

عزم جدی مردم در مسیر آرمان‌ها؛ بازخورد حادثه اخیر تهران خواهد بود

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به این‌که نظام در مسیر احیاء ارزش‌های الهی در محراب عبادت هم شهید داده است، گفت: فرزندان ولایت و بسیجیان از این حادثه باید درس گرفته و با هوشیاری بیشتر برای دست‌یابی به اهداف نظام تلاش کنند.
عزم جدی مردم در مسیر آرمان‌ها؛ بازخورد حادثه اخیر تهران خواهد بود

آیت‌الله غلام علي نعیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حادثه اخیر تهران را با جریان سیاسی قطر دو موضوع در طول هم توصیف کرد و اظهار داشت: عربستان سعودی در جریان قطر نیروی قویی را در معادلات سیای خود ازدست‌داده‌اند این در حالی است که امیر قطر رسماً اعلام کرده است که «من با سعودی‌ها صلح هم بکنم با ایران هم هستم.»

امام‌جمعه بندرعباس بابیان اینکه وزیر امور خارجه قطر به ایجاد رابطه سیاسی مشترک با ایران اذعان داشته است، عنوان داشت: این خبر به‌شدت سعودی‌ها را خشمگین کرده است؛ بر این اساس سفر ترامپ به عربستان چاشنی دیگری برای شکل دادن چنین اقدام کورکورانه از سوی عربستان و آمریکا شده است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان سیاست‌مداران سعودی را در نوع کنش‌های سیاسی بچه توصیف کرد و گفت: دولت‌مردان رژیم سعودی ظاهراً سن بالایی دارند اما عقل آن‌ها در حد یک کودک است؛ بر این اساس تا احساس می‌کنند که پشتوانه‌ای دارند رفتارهای کودکانه سیاسی از خود بروز می‌دهند.

وی افزود: حادثه اخیر تهران موضوع خاص و قابل‌بیانی ندارد؛ چراکه ما در تاریخ انقلاب خود شاهد بسیاری از واقع شبیه به این بوده‌ایم؛ ذات اقدام تروریستی اقدامی بچه‌گانه و ساده است چراکه به گلوله بستن انسان‌های بی‌دفاع و بی‌گناه در جامعه عقلا هنر نیست، بنابراین نباید چنین اقداماتی به‌طور کل بزرگ و مهم تلقی شود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به این‌که نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر احیاء ارزش‌های الهی در محراب عبادت هم شهید داده است، گفت: فرزندان ولایت و بسیجیان از این حادثه باید درس گرفته و با هوشیاری بیشتر برای دست‌یابی به اهداف نظام مقدس اسلامی ایران تلاش کنند.

امام‌جمعه بندرعباس آمریکا، فرانسه، انگلستان و به‌طور کل کشورهای اروپایی قدرتمند در عرصه نظامی را آبستن ترورهای مهم‌تر از حادثه تهران توصیف کرد و اظهار داشت: هوشیاری فرزندان انقلاب امنیت ایران را در منطقه و حتی دنیا مثال‌زدنی کرده است؛ بر این اساس حادثه اخیر مقدمه هوشیاری بیشتر و دقیق‌تر حافظان نظام اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه شهدا از مقام و جایگاه والایی در محضر خداوند متعال برخوردار هستند، عنوان داشت: شهادت جمعی از هم‌وطنان و نیروهای حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های شهدای حادثه اخیر تهران تسلیت عرض می‌کنیم./837/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات