۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۵۰۴۰۴۲
آیت الله دری نجف آبادی:

جمهوری اسلامی ایران تیم های تروریستی را در نطفه خفه خواهد کرد

امام جمعه اراک گفت: نیروهای امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری بسیار در چند وقت اخیر توانستند ده ها تیم تروریستی را در نطفه خفه کنند و خواهد کرد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اراک، با اشاره به حادثه تروریستی روز چهارشنبه در تهران و ضمن گرامیداشت یاد شهدای این حادثه تروریستی، بیان داشت: حادثه دلخراش در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی اتحاد، همبستگی و هوشیاری ملت ایران را افزایش داد.

مخالفت شدید اسلام با ترور و خشونت

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه در زمان انقلاب، امام خمینی(ره) هرگز اجازه انجام اقدامات خشونت بار را نداده و اجازه ندادند که خونی به ناحق ریخته شود، ابراز داشت: اسلام هیچگاه اجازه ترور و خشونت نداده و اینگونه اقدامات را به شدت محکوم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه حادثه تروریستی تهران دست مدعیان مقابله با تروریسم را برای همگان آشکار کرد، اظهار داشت: ملت ایران باید دشمنان اسلام، حامیان و سردمداران پشت پرده آنان را در میدان عمل بار دیگر دقیق بشناسند و بدانند با چه افراد پستی روبه رو هستند.

جمهوری اسلامی ایران قربانی ترور است

امام جمعه اراک با اشاره به هوشیاری نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی در برابر توطئه های دشمنان، گفت: نیروهای امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری بسیار در چند وقت اخیر توانستند ده ها تیم تروریستی را در نطفه خفه کنند و خواهند کرد و سرکرده آنان را در کرمانشاه از پای درآورند.

آیت الله دری نجف آبادی جمهوری اسلامی ایران قربانی ترور دانست و افزود: ایران اسلامی شخصیت های بزرگی را در جریان اقدامات تروریستی دشمنان از دست داده است، اما با اینحال آمریکا، اسراییل و آل سعود هر یک به بهانه ای ایران را به حمایت از تروریسم متهم می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: وهابیت تکفیری که با هم دستی آمریکا و اسرائیل و به نام اسلام، چنین اقدام هایی انجام می دهند، چگونه می خواهند جوابگوی خداوند، مسلمانان و جهانیان باشند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مردم ایران تجربه های بسیاری در حوادث تروریستی دهه 60 دارند، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با اقتدار در هر زمان نشان داده اند که در مقابل توطئه های شوم دشمنان ایستادگی کرده اند و همچنان نقشه های شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

تحقق اقتصاد مقاومتی در واقع مصداق اصلاح مال است

امام جمعه اراک در ادامه در رابطه با اصلاح مال، بیان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی در واقع مصداق اصلاح مال است و امید است دولت دوازدهم و شوراها و شهرداران در دوره جدید فعالیت ها، برنامه جدی برای رفع مشکلات موجود جامعه به ویژه مشکلات اقتصادی داشته و زمینه را برای توانمندسازی جامعه فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه به سخنرانی مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام راحل و سخنان ایشان در جمع دانشگاهیان کشور اشاره کرد، و اظهار داشت: قانون اساسی را میراث گرانقدر و بزرگترین میراث رهبر کبیر انقلاب است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

شایان ذکر است، ولادت امام حسن مجتبی (ع)، مشکلات سرمایه گذاران در موسسه های اعتباری، روز اکرام نسبت به ایتام و نیازمندان و شب های قدر و شهادت امیر المومنین (ع) از دیگر سخنان آیت الله دری نجف آبادی در نماز جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./۲۰۱/۸۴۲/ب۱

ارسال نظرات