۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۰۴۵۵۷
معاون فرهنگی حوزه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی ویژه مشاوران حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری دوره آموزشی ویژه اساتید مشاور حوزه علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارتقای سطح علمی و تخصصی مشاوران برگزار می شود.
حوزه علمیه خواهران

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت اساتید مشاور در حوزه های علمیه خواهران لرستان بیان داشت: در 13 مدرسه علمیه خواهران استان این اساتید فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه اساتید مشاور با مراجعه به سایت فرهنگی حوزه استان لرستان می توانند در جهت شرکت در این دوره آموزشی نام نویسی کنند، افزود: شرکت در این دوره مقدمه ای برای ارتقای فعالیت مشاوران در مدارس است.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان محوریت برگزاری این دوره آموزشی را در زمینه های خانوادگی، تحصیلی، رشد اجتماعی و فرهنگی و سازگاری با فضای آموزشی عنوان کرد و گفت: اطلاعات و سطح علمی اساتید مشاور باید روز به روز تقویت شود تا بتوانند مشکلات طلاب را پاسخگو باشند.

وی در ادامه مشاوره ازدواج، فرزند پروری و رعایت حقوق یکیدیگر در کانون خانواده، توجه به نیازهای یک خانواده و نقش زن به عنوان مادر و همسر در خانواده با رویکرد اسلامی را از دیگر محورهای برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.

عزیزی یادآور شد: دوره آموزشی ویژه اساتید مشاور حوزه های علمیه خواهران لرستان با حضور اساتید توانمند و مجرب برگزار خواهد شد.

وی حضور اساتید مشاور در مدارس علمیه را نیازی ضروری خواند و بیان داشت: حضور و فعالیت این اساتید در راستای ارتقای مسائل تربیتی و اخلاقی در مدارس و انتقال آن به جامعه ضروری است./۳۰۳/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات