۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۵۰۵۳۰۴
مسؤول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور خبر داد؛

حضور خادمین شهدا در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب

حاجی رحیمی گفت: دوره زمانی خادمی ۱۰روزه است و خادمین می بایست در تاریخ های مقرر به محل های پذیرش یاد شده در شهر های سنندج، بانه و کرمانشاه مراجعه کنند.
زائران و خادمان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، محمد حاج رحیمی مسؤول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از حضور خادمین شهدا در یامان ها و اردوگاه های غرب و شمال غرب در ایام تابستان خبر داد.

وی در همین زمینه یادآور شد: کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج هر ساله در ایام اعزام های صورت گرفته به راهیان نور غرب و شمال غرب در جهت برپایی مناسب اردوهای راهیان نور، خادمین شهدا را به یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب و شمالغرب اعزام می کند.

حاج رحیمی افزود:نحوه بکارگیری خادمین الشهدا به این شکل است که از قبل با اطلاع رسانی صورت گرفته  افراد به صورت افتخاری  ثبت نام کرده و با شروع اعزام های راهیان نور در یادمان ها و محل های پیش بینی شده مستقر می شوند.

مسؤول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه داوطلبان شرکت در طرح خادم شهدایی از روز سوم تا دهم خرداد 1396 از طریق سامانه اقدام به تبث نام کرده اند، خاطر نشان کرد: خادمان شهدا در مقر های پذیرشی که در شهرهای سنندج، بانه و کرمانشاه آماده شدده است پذیرش خواهند شد.

وی در پایان گفت: دوره زمانی خادمی 10روزه است و خادمین می بایست در تاریخ های مقرر به محل های پذیرش یاد شده در شهر های سنندج، بانه و کرمانشاه مراجعه کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی خادمین شهدا به نشانی اینترنتیwww.khademin.koolebar.ir مراجعه کنند./۸۷۲/د۱۰۲/ی

 

ارسال نظرات