۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۰۵۴۲۹
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز:

دولت از نسل جوان بهره برداری کند/ ترسوها به درد کابینه نمی خورند

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه کسانی که ترسو هستند به درد دولت انقلابی نمی خورند گفت: اعضای کابینه آینده باور داشته باشند که انقلابی هستند و به بایدها و نبایدهای غرب توجهی ندارند.
حجت‌الاسلام ابراهیمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهر، حسین ابراهیمی، با اشاره به بایدها و نبایدهای کابینه دولت دوازدهم گفت: آقای رئیس جمهور در انتخاب اعضای کابینه مختار است اما برای تحقق شایسته سالاری باید از خطوط سیاسی عبور کرده و افراد کارآمد را انتخاب کند تا در جهت حل مشکلات کشور گام برداشته و باور خدمت به مردم تحقق یابد.

وی افزود: اگرچه نباید از تجربه صاحب نظران پیشکسوت در حوزه اداره کشور بی بهره ماند اما باید در نظر داشت که کابینه ای جوان تشکیل شود تا تحرک و توانمندی لازم برای حل مشکلات کشور را که امروز هم زیاد است داشته باشند.

ابراهیمی تاکید کرد: افراد شجاع که از استکبار جهانی بیمی نداشته و تمایلی به غرب به معنای طمع یا امید داشتن با غرب ندارند باید در کابینه دوازدهم حضور داشته باشند. البته باید از امکانات غرب نیز استفاده کرد اما تحت هیبت آنها نباید قرار گرفت.

وی ادامه داد: باید از نسل جوان بهره برداری شود. کسانی که ترسو هستند به درد دولت انقلابی ایران اسلامی نمی خورند. باید اعضای کابینه آینده باور داشته باشند که انقلابی هستند و به باید ها و نباید های غرب توجهی ندارند.

ابراهیمی گفت: باید وزرای آتی باورهای دینی داشته باشند تا دولت مطلوبی تشکیل شود.

وی با اشاره به لزوم مردمی بودن وزرای پیشنهادی ادامه داد: باید کسانی انتخاب شوند که دلسوز مردم بوده و از خدمت به مردم فراری نباشند کسانی که درهای اتاقشان به روی مردم کمی بازتر باشد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به خطوط قرمز کابینه دوازدهم گفت: نادیده گرفته نشدن ارزش های اسلامی، حفظ استقلال و عزت و افتخارات ایرانی، نداشتن چشم داشت به بیگانگان، توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و وصیت نامه امام خمینی خط قرمز های کابینه آتی هستند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات