۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۰۶۸۵۰
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی:

روز قدس روز اتحاد و انسجام تمام آزادی خواهان جهان است

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز اتحاد و انسجام تمام آزادی خواهان جهان برای دفاع از مردم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است.
حسن نیازآذری

حسین نیازآذری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حضور در راهپیمایی روز قدس را لبیک به ندای امام راحل برای فریاد آزادی قدس بیان کرد و گفت: روز قدس روز همبستگی جهان اسلام برای رهایی قبله نخست مسلمانان از جنگال رژیم خبیث و جنایتکار صهیونیستی است.

وی روز قدس را روز عدالت خواهی جهان عنوان کرد و افزود: روز قدس در حقیقت روز حمایت از مظلومان در برابر استکبار و ظلم است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر این مطلب که حمایت از مظلومان یک مساله مورد تاکید در اسلام است، خاطرنشان کرد: روز قدس روز اتحاد و انسجام تمام آزادی خواهان جهان است برای فریاد آزادی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و پایان ظلم و جنایت صهیونیست های غاصب است.

وی ابتکار امام راحل برای نامگذاری روز قدس را ناشی از بینش بلند امام راحل و بر اساس رسالت دینی و انسان ایشان بیان کرد و ادامه داد: امروز باید طنین آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی در جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط آزادی خواهان به گوش همه جهان برسد.

نیازآذری خواستار بسیج همه آزادی خواهان جهان برای پایان ظلم بر مردم فلسطین و پاک کردن لکه ننگ رژیم اشغالگر اسراییل شد و گفت: در اندیشه امام راحل روز قدس روز نجات اسلام و وحدت مسلمانان برای دفاع از آرمان های مردم فلسطین است.

وی افزود: هر مسلمان در سراسر دنیا باید دفاع از فلسطین را مهمترین مساله دنیای اسلام در عصر کنونی بداند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با دعوت از همه اقشار، گروه ها و احزاب برای شرکت در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: با شرکت با شکوه در راهپیمایی روز قدس این روز را به صحنه انسجام ملی برای پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی تبدیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به رو شدن همدستی برخی از سران کشورهای اسلامی و غربی با رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی، تصریح کرد: امروز دست ناپاک و غده سرطانی رژیم صهیونیستی در سراسر فتنه ها در جهان اسلام از عراق، سوریه، یمن، افغانستان و بحرین دیده می شود و همدسی آن ها با تروریست های تکفیری برای مقابله با بیداری اسلامی مشهود شده است.

نیازآذری ادامه داد: هدف جریان تروریستی تکفیری انحراف افکار عمومی جهان اسلام از مساله نخست جهان اسلام یعنی فلسطین است اما ایران اسلامی همچنان مبارزه با غده سرطانی رژیم صهیونیستی را اولویت نخست جهان اسلام می داند.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی هوشیاری و بصیرت را ضرورتی مهم برای ایجاد ثبات و آرامش در منطقه دانست و گفت: آرامش و ثبات در منطقه تنها با نابودی رژیم صهیونیستی و بازگشت آوارگان فلسطینی از سراسر جهان به کشور خود میسر است.

وی تاکید کرد: مسلمانان در سراسر جهان به ویژه ملت انقلابی و آزاده ایرانی اسلامی درک عمیق از شرایط منطقه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، پرشکوهترین راهپیمایی روزقدس را رقم خواهند زد.

نیازآذری افزود: راهپیمایی روز قدس امسال تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی و تاکید بر رهروی از ولایت فقیه است./1313/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات