۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۵۰۷۳۵۵
آیت الله دری نجف آبادی:

تنها راه مقابله با استکبار جهانی وحدت امت اسلامی است

امام جمعه اراک با بیان اینکه تنها راه مقابله با استکبار جهانی وحدت امت اسلامی است، گفت: امروز شاهدیم استکبار جهانی در جهت به حاشیه بردن اسرائیل گروه های داعش و تکفیری را در منطقه ایجاد کرده است و باید بدانند که ملت بیدار مسلمانان از این توطئه استکبار آگاهی دارند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اراک، بیان کرد: تنها راه مقابله با تهدیدهای دشمنان و استکبار جهانی وحدت امت اسلامی است.

اسرائیل را آمریکای جنایت کار به وجود آورد

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: امروز شاهدیم  استکبار جهانی در جهت به حاشیه بردن اسرائیل گروه های داعش و تکفیری را در منطقه ایجاد کرده است و باید بدانند که ملت بیدار مسلمانان از این توطئه استکبار آگاهی دارند.

امام جمعه اراک افزود: کاملا مشهود است که اسرائیل را آمریکای جنایت کار به وجود آورد و امروز هم آمریکا با تمام توان از جنایت های اسرائیل حمایت می کند و در این راستا گروه های داعش و تکفیری را در منطقه ایجاد کردند.

اقدام سپاه بسیار به موقع و به جا بوده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: به وجود آوردن گروه هایی همچون داعش، طالبان و القاعده از سوی استکبار جهانی برای آن است که مسلمانان را مشغول به مشکلات خود کنند تا از غده بزرگ سرطانی منطقه که همان اسرائیل است غافل شوند و دشمن به اهداف پلید و شیطانی خود دست یابد.

آیت الله دری نجف آبادی با تقدیر و قدردانی از اقدام به جا و قاطعانه سپاه در هدف قراردادن مقر داعش در کشور سوریه گفت: اقدام سپاه بسیار به موقع و به جا بوده است و درود بر سپاه پاسداران و سپاه قدس و سردار سلیمانی که این اقدام را به خوبی انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: این اقدام نشان از قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و جهان دارد و بیانگر این است که اگر دشمنان دست از پا خطا کنند سیلی محکمی خواهند خورد. 

روز قدس روز روز وحدت دنیای اسلام است

آیت الله دری نجف آبادی روز قدس را روز وحدت، همبستگی و الفت مسلمانان جهان با یکدیگر در راستای آزادی سرزمین فلسطین و قدس شریف دانست و اظهار داشت: امروز، روز قیام مسلمانان و آزادیخواهان عالم برای نجات فلسطین و گفتن "نه" بزرگ به استکبار و صهیونیسم است. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه روز قدس روز رهایی برادران دینی ما از چنگال ظلم و ستم است، گفت: روز قدس روز اخوت و برادری مسلمانان با یکدیگر و روز وحدت دنیای اسلام است و به گفته امام راحل امروز راه آزادی قدس از سرزمین‌های مقدس اسلامی می‌گذرد، پس همه این سرزمین‌ها باید مشت شده و در برابر جنایات صهیونیسم ایستادگی و مبارزه کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه روز جهانی قدس یادگار فرمایش امام خمینی(ره) است، ابراز داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان از همه آزادی خواهان خواست برای نابودی اسرائیل مبارزه کنند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه  امام خمینی(ره) فرمودند که اگر مسلمانان با هم وحدت داشته باشند، اسرائیل به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد، تصریح کرد: امروز اگر گروه های تکفیر و تروریستی را برپا کرده اند به خاطر به حاشیه رفتن جنایات اسرائیل است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه، بیان داشت: دستگاه‌های قضایی و امنیتی و انتظامی کشور به خوبی توانسته اند توطئه های شوم دشمنان را خنثی و نقشه های آنان را نقش بر آب کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه قوه قضائیه و زیرمجموعه های این نهاد، نقش مهمی در تقویت امنیت ملی دارند، تصریح کرد: دستگاه قضا با قدرت در مسیر ارتقای امنیت ملی، پیشگیری از جرم، جرایم سازمان یافته و مبارزه با مواد مخدر با قاطعیت گام بردارد.

دشمن اصلی ملت های مسلمان آمریکا است

امام جمعه اراک در ادامه در رابطه با تمدید تحریم های سنای امریکا بر علیه ایران، گفت: دشمن اصلی ملت های مسلمان آمریکا است و آل سعود و کشورهای دیگر دست نشانده آمریکا هستند.

شایان ذکر است، زکات عید فطر، شهدای هفتم تیر، بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه از دیگر سخنان آیت الله دری نجف آبادی در نماز جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./۲۰۱/۸۴۲/ب۱

ارسال نظرات