۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۰۸۰۰۴
رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش:

پرتاب موشک قطره ای از اقیانوس قدرت نظامی انقلاب اسلامی بود

حجت الاسلام کریم آبادی گفت: پرتاب موشک از سوی سپاه، در واقع قطره ای از اقیانوس قدرت نظامی و صلابت انقلاب اسلامی بوده و اراده قاطع نظام اسلامی در پاسخگویی به گستاخی دشمن را نشان می دهد.
حجت الاسلام کریم آبادی

حجت الاسلام محمد صادق کریم آبادی، رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: عربستان سعودی با توجه به خوش رقصی های زمام داران خود فروخته و وابسته این کشور نسبت به شیطان بزرگ و ایادی و هم پیمانانش  قطعأ هیچ اراده ای نسبت به تصمیمات و کارهای آینده خود ندارد.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش تصریح کرد: عربستان سعودی تبدیل به یک مستعمره محض و یک غلام حلقه به گوش برای آمریکا و دشمنان اسلام شده است.

این مسؤول یادآور شد: در واقع بستگی به مکر و حیله شیطان بزرگ دارد که البته خدای سبحان می فرماید کید شیطان ضعیف است و مکر او به خودش بر  می گردد به شرط آن که ما از دایره ایمان و اتکال به خدا خارج نشویم.

وی اظهار داشت: سعودی ها و اربابان آنها به خوبی می دانند که ایران اسلامی به لطف خدا و عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری های بی نظیر امام خامنه ای تبدیل به یک قدرت و قطبی در جهان شده است.

حجت الاسلام کریم آبادی ادامه داد: قدرت ایران اسلامی غیر قابل انکار است و کسی به راحتی به خود اجازه تهاجم و جنگ با ایران را نمی دهد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: زمان بزن و در رو به سر آمده و قطعا کوچکترین حرکت مذبوحانه دشمن، پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش در خصوص قدرت موشکی ایران اسلامی بیان داشت: پرتاب موشکها از سوی سپاه، در واقع قطره ای از اقیانوس قدرت نظامی و صلابت انقلاب اسلامی بوده و اراده قاطع نظام اسلامی در پاسخگویی به گستاخی دشمن را نشان می دهد.

این مسؤول عنوان داشت: در تاریخ کشور ایران سابقه نداشته است که در کشور خود با صلابت و به راحتی دشمن را در کشوری دور دست در هم بکوبد و هیچ ترس و بیمی به خود راه نداده و نیاز به اجازه هیچ قدرتی نداشته باشد و اینها همه به برکت اسلام، حکومت اسلامی و ولایت فقیه آگاه و مدبر است.

وی تاکید کرد: آل سعود ضعیف تر و خفیف تر از آن است که در حد و اندازه های عرض اندام در مقابل ایران اسلامی باشد اما باید آمادگی کامل خود را در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب حفظ کنیم.

حجت الاسلام کریم آبادی در پایان گفت: باید با الهام از نصایح حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با پرهیز از حرکات و صحبتهای وحدت شکن، همگی حول محور ولایت گرد هم آییم و مانند بنیانی مرصوص امیدهای دشمنان دین و قرآن را تبدیل به یأس  کنیم./302/857/ب1

ارسال نظرات