۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۰۸۳۲۹
آیت الله دری نجف آبادی:

دولت به جای پرداختن به حاشیه، اشتغال و اقتصاد کشور را سامان دهد

امام جمعه اراک تأکید کرد: دولت یازدهم با پرهیز از مسائل حاشیه ای مسائل اصلی همچون اشتغال و اقتصاد کشور را شکوفا کند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اراک، بیان کرد: وحدت مردم و مسؤولان توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مسؤولان در مسیر تحقق وعده های انتخاباتی گام بردارند، گفت: مسؤولان از حاشیه ها پرهیز کنند و با همت و تلاش در راستای رفع کمبودهای فرهنگی و اقتصادی و تحقق وعده های انتخاباتی، خود را برای خدمت هرچه بیشتر به مردم و جامعه برای چهار سال آینده آماده کنند.

امام جمعه اراک حاطر نشان کرد: مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با حفظ وحدت کلمه، همدلی و با پرهیز از تخریب، پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند و از بیان صحبت هایی که به این سرمایه بزرگ نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد می کند خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم در فرصت چهارساله کمبودها را جبران و وعده ها را محقق سازد، اظهار داشت: دولت یازدهم با پرهیز از مسائل حاشیه ای مسائل اصلی همچون اشتغال و اقتصاد کشور را شکوفا سازند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا با برنامه ریزی و تلاش خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: وظیفه اصلی شوراها خدمت صادقانه به مردم و و انتخاب شهرداری متعهد، مسئول، لایق و امین است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: شهرداران باید به فکر مصالح مردم باشند و از منافع مردم را فدای منافع باندی و جناحی نکنند، امانت دار بیت المال باشد و نقشه شهر را برای 50 سال آینده ترسیم کند و برای یک ریال نیز برنامه داشته باشند و کمبودهای خود را بر سر مردم خالی نکنند و امانتدار واقعی باشند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه یکی از نشانه های مومن واقعی به جای آوردن زیارت اربعین است، ابراز داشت: اصل اربعین در فرهنگ اسلامی اصلی مهم، روشن و غیرقابل انکار بوده و جایگاه ویژه ای در دین مبین اسلام دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دنیا باید مکتب تشیع را بشناسد، افزود: امروز دنیا باید مکتب تشیع را بشناسد چرا که این مذهب عظمتی دارد که تاکنون شناخته نشده و تجمع اربعین یکی از اقدامات مهمی است که می تواند مسلمانان و شیعیان را به جهان به خوبی معرفی کند.

وی با اشاره به سکوت مجامع بین المللی در مقابل جنایت ها، گفت: امروز مجامع بین المللی در برابر جنایت ها سکوت اختیار کرده اند و با سکوت خود از جنایت های کشورهای ظالم  که جان و مال مسلمانان را می گیرند، حمایت می کنند و معلوم نیست در برابر این اقدامات خود چگونه می خواهند پاسخگو باشند.

امام جمعه اراک بیان داشت: اسلام ناب و اسلام حسینی، با این اقدامات صد درصد مخالف است و این جنایتکاران را به رسمیت نمی شناسد، چرا که اسلام دین رافت و مهربانی است و این سردمداران جنایت کار، فقط توحش، آدم کشی و جنایت را ترویج می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با جنایتکاران و داعش که حمایت آل سعود و اسرائیل را دارند روبه رو است و تا کنون با اتحاد ملت، نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه پاسدارن توانسته در برابر آنان ایستادگی کنند و راه اسلام و قرآن را ادامه دهند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با تقدیر و تشکر از تمامی مردم شریف ایران اسلامی به سبب حضور پرشور و دشمن شکن روز جهانی قدس، بیان کرد: اکنون مردم باید در مسیر حفظ  و نگهداری دستاوردهایی که در ماه مبارک رمضان به دست آوردند تلاش کنند و از این دستاورد ارزشمند در زندگانی خود بهره مند شوند./842/پ۲۰۱/ج۱

ارسال نظرات