۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۰۸۴۶۳
مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی:

دشمن برای خدشه وارد کردن به ارزش ها به دنبال مهندسی رسانه است

مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: دشمن به دنبال مهندسی رسانه است تا به ارزش های نظام خدشه وارد کند و بسیج رسانه با هدف کارآیی نیروهای انقلابی در این عرصه ایفای نقش می کند.
قوه قضائیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، عباس محمدیان، مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی ظهر امروز 10 تیرماه در نشست اصحاب رسانه با مجید مظفری، مدیرکل دادگستری خراسان رضوی که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، گفت: دستگاه قضایی در حفظ منافع، غرور ملی و نظام جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه رسانه های بیگانه با دستگاه قضایی  نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند، افزود: رسانه های داخلی بر این باور هستند که عملکرد دستگاه قضا مثبت بوده است و بایستی بیداری رسانه ها را بیشتر کرد تا فعالیت های دستگاه قضا به مردم معرفی شوند.

مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی تصریح کرد: دشمن به دنبال مهندسی رسانه است تا به ارزش های نظام خدشه وارد کند و بسیج رسانه با هدف کارآیی نیروهای انقلابی در این عرصه ایفای نقش می کند.

وی ضمن ابراز امیداواری نسبت به ایفای نقش رسانه ها در مقابله با ناهنجاریهای اجتماعی اظهارکرد: در شرایط حاضر بسیج رسانه این آمادگی را دارد که در خدمت همه رسانه ها از خبرگزاری ها گرفته تا نشریات و مطبوعات برای مطالبات عمومی از دستگاه قضایی همکاری همه جانبه داشته باشد.

مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی درادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: در واقع این هفته  برای تکریم خادمان این عرصه است که  امنیت پایدار کشور مرهون تلاش بی شائبه همه دست اندکاران این مجموعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان و ارائه پیشنهادات برای تعامل هرچه بیشتر بسیج رسانه با دادگستری استان پرداخت و گفت: تشکیل کمیسیون رسیدگی به اختلافات رسانه ای در استان، درخواست حضور در هیأت منصفه مطبوعات و ارتباط سهل و آسان تر اصحاب رسانه با مجوعه دستگاه قضا از جمله مهمترین این پیشنهادات است./934/پ۲۰۲/ج۱

 

 

 

 

ارسال نظرات