۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۵۰۸۹۷۵
عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

آمریکا از رفتار‌های خبیثانه خود علیه ایران دست برنداشته است

حجت الاسلام نریمانی با تأکید بر این که آمریکا همان دشمن دیرینه جمهوری اسلامی ایران است، گفت: هر چند رفتار آمریکا نسبت به گذشته با ایران تفاوت کرده اما این رفتار به معنای آن نیست که آمریکا دست از رفتار‌های خبیثانه خود علیه ایران برداشته است.
حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی

حجت الاسلام امان نریمانی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرنگان رهبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این که آمریکا همان دشمن دیرینه جمهوری اسلامی ایران است، بیان داشت: هر چند رفتار آمریکا نسبت به گذشته با ایران تفاوت کرده اما این رفتار به معنای آن نیست که آمریکا دست از رفتار‌های خبیثانه خود علیه ایران برداشته است.  

حجت الاسلام نریمانی با تأکید بر این که آمریکا اگر بتواند ایران را نابود می‌کند، اظهار داشت: اگر امروزه شاهد تغییر رفتار آمریکا هستیم از تغییر شرایط ایران در منطقه نشأت می‌گیرد، بی‌تردید اگر ایران از نظر نظامی توانایی کافی را نداشت، پیش از این مورد حمله نظامی آمریکا قرار می‌گرفت.

وی با بیان این که مردم و مسؤولان نظام باید پشت رهبر انقلاب باشند، ابراز داشت: ضروری است تا مطالبات رهبر معظم انقلاب پیگیری و عمل شود، چرا که معظم‌له بارها در رابطه با چگونگی برخورد مدیران و مسؤولان کشوری با مستکبران جهانی مطالب مهمی فرموده‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آمریکا برنامه‌های مختلفی علیه جمهوری اسلامی ایران تدوین می‌کند، سپس آن را بزک کرده و به جامعه ارائه می‌کند، از این رو نباید فریب عملکرد‌های آمریکا را خورد./878/۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات