۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۴
کد خبر: ۵۰۹۵۰۰
معاون رییس جمهور:

ستاد اقتصاد مقاومتي وظيفه همسوسازي دستگاه ها را برعهده دارد

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ستاد اقتصاد مقاومتي وظيفه همسوسازي دستگاه ها جهت نيل به رويكرد تاب آوري اقتصاد را دارد.
استانداری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، معاون ریيس جمهور و ریيس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي در چهارمين جلسه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي استان قم با اشاره به محدوديت ها در زمينه سرمايه گذاري اظهار داشت: ستاد اقتصاد مقاومتي وظيفه همسوسازي دستگاه ها جهت نيل به رويكرد تاب آوري اقتصاد را دارد.
وي حركت به سمت كاهش آسيب ها و افزايش انعطاف پذيري و مقاوم سازي بخش خصوصي را يادآور شد و افزود: نبايد برنامه ها تنها به عنوان مسكن باشند بلكه درمان اقتصاد و رونق اقتصادي بايد در دستور كار باشد.
معاون ریيس جمهور تصريح كرد: رويكرد مسؤولان بايد نظارت بر پروژه هاي اقتصادي براي پيشرفت آنها و افزايش توان توليد و توسعه اشتغال باشد.
احمدي پور با اشاره به ريل گذاري هاي صورت گرفته در بحث اقتصاد مقاومتي ادامه داد: ادبيات اقتصاد مقاومتي در سال گذشته ايجاد شده است و بايد با مشاركت همه ي دستگاه هاي دولتي همسوسازي لازم را در زمينه ي اقتصاد مقاومتي ايجاد کنیم.
معاون ریيس جمهور توجه به توسعه گردشگري در استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: بايد سهم اشتغال استان قم در اين بخش تعيين و براي نيل به آن تلاش شود.
ریيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اظهار داشت: جهت گيري توزيع اعتبارات در سازمان گردشگري ايجاد اشتغال است و با همين رويكرد اقدام مي كنيم.
وي با بيان اينكه استان قم مي تواند به قطب گردشگري مذهبي تبديل شود گفت: در حوزه گردشگري سلامت، زيارت و طبيعت بايستي برنامه ريزي هاي لازم صورت بگيرد.
در اين جلسه معاون امور زائرين استاندار قم و مديران صنعت، معدن و تجارت، شركت شهرك هاي صنعتي، ميراث فرهنگي و برخي ديگر از مديران گزارشات و پيشنهادات خود را ارائه کردند./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات