۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۱۰۴۵۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

تقویت باورهای مذهبی نسخه اصلی برای برون رفت جامعه از بحران های ساختگی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه ما معتقدیم که باورهای مذهبی و تقویت آنها نسخه اصلی برای برون رفت جامعه از بحران های ساختگی است، گفت: در واقع این بحران های ساختگی برای بشر درست شده است.
حجت الاسلام لطفیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نشست «بررسی راهکارهای فرهنگی دینی در پیشگیری از اعتیاد» با حضور حجت الاسلام حسن ضیاء توحیدی، داوود میرزایی، مسؤول پیشگیری از اعتیاد سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مولوی صارمی، نماینده فرماندار شهرستان گناباد و جمعی از علمای شیعه و سنی امروز 19 تیرماه در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این نشست با بیان اینکه در نگاه اول شخص معتاد بیمار است، اظهار کرد: برای درمان معتادان کم خطر با توجه به آمیزه های دینی بهتر است از ابزار تشویقی به جای نکوهش و مذمت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اگر این گناه اعتیاد به رخ معتادان کشیده شود نمی توان برای درمان آنها قدم های موثری برداشت، تصریح کرد: در راستای گام های پیشگیری از اعتیاد در نخستین قدم بهتر است مساجد را پایگاهی برای مقابله با این آسیب ها قرار دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه ما معتقدیم که باورهای مذهبی و تقویت آنها نسخه اصلی برای بیرون رفت جامعه از بحران های ساختگی است، تصریح کرد: در واقع این بحران های ساختگی برای بشر درست شده است.

حجت الاسلام لطفیان افزود: امروز بحران باورهای مذهبی، ایماد و اعتقاد وجود دارد که در همین راستا مبلغان بایستی بیش از گذشته در این عرصه تلاش کنید تا آسیب های اجتماعی  روز به روزکاهش یابد./202/934/ب1

ارسال نظرات