۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۱۰۵۳۰
سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

هدف سپاه ایجاد قدرت نفوذ ناپذیر برای ایران است

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران گفت: هدف سپاه ساختن یك قدرت نفوذناپذیر برای جامعه اسلامی ایران است، راه ما دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان اسلام و گرفتن حق آنها است.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش تجلی اخلاص كه در سالن همایش های سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد در جمع خبرنگاران در مورد هجمه های وارد شده علیه سپاه پاسداران از سوی عوامل داخلی و خارجی گفت: معمولا هر وقت سپاه پاسداران قدرتمند عمل می كند و از منافع مردم و استقلال این كشور حمایت می كند به صورت طبیعی واكنش های نظام سلطه و بعضا داخلی نیز شدید می شود.

وی ادامه داد: این هجمه ها یك واقعیتی است كه تمام شدنی هم نیست، سپاه در این میدان تقابل با دشمنان بزرگ همیشه حضور دارد و استقامت و تحمل و ثبات قدمش هم برای عبور از این مسائل بالا است، ما به راه خود ادامه می دهیم.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران تاكید كرد: هدف سپاه ساختن یك قدرت نفوذناپذیر برای جامعه اسلامی ایران است، راه ما دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان اسلام و گرفتن حق آنها است، در اصل راه ما دفاع از ارزشهای اسلام و استقلال كشور و آزادی این ملت و گشودن راهی برای پیشرفت های بزرگ به سوی قله های بزرگ هدف سپاه است.

سلامی یادآور شد: این هجمه های اخیر علیه سپاه از نظر ما موضوعات پیش پا افتاده و ناچیزی است، زیرا ما اهمیتی به این موضوعات نمی دهیم و آنها را مانعی برای حركت خود نمی بینیم، اصولا سپاه عادت كرده به مسائل كوچك نگاهی نكند.

وی در پایان گفت: سپاه همیشه هست و مسیر خود را برای رسیدن به پیروزی های بزرگ ادامه خواهد داد./202/816/ب1

ارسال نظرات