۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۱۰۶۰۵
آیت الله علما:

بی اعتقادی به دین و احکام اسلامی سبب اشاعه فساد می شود

آیت الله علما گفت: بی اعتقادی به دین و احکام اسلامی سبب اشاعه فساد و بی حجابی در جامعه خواهد شد، مردان و زنان باید نسبت به رعایت پوشش اسلامی و حجاب درونی اهتمام ویژه داشته باشند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز در سلسله جلسات اخلاقی خود در مسجد حاج شهباز خان کرمانشاه، ابراز داشت: حیا و عفاف از ویژگی های درونی انسان است و حجاب به شكل و قالب و نوع و چگونگی پوشش بر می گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: عفاف نوعی حجاب درونی است که انسان را از گناه باز می دارد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه بیان داشت: حاصل عفت درونی انسان حجاب و حیا است، حجاب میوه عفاف است، امروز دشمن هدف دار به دنبال حذف حجاب و پوشش اسلامی در جامعه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بی اعتقادی به دین و احکام اسلامی سبب اشاعه فساد و بی حجابی در جامعه خواهد شد، مردان و زنان باید نسبت به رعایت پوشش اسلامی و حجاب درونی اهتمام ویژه داشته باشند.

آیت الله علما یادآور شد: خانواده ها نسبت به رعایت حجاب فرزندانشان نقش محوری و اساسی دارند، اگر احکام دین از همان بدو کودکی به فرزندان آموزش داده شود قطعأ از بی حجابی و بی بندوباری در آینده جلوگیری خواهد شد.

وی در پایان مطرح کرد: رعایت حجاب از سوی مردان و زنان سبب تهذیب نفس و تقرب الهی خواهد شد، بنابراین متولیان برنامه های فرهنگی نسبت به نهادینه ساختن این مهم و اشاعه احکام دینی اهتمام داشته باشند./۸۵۷/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات