۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۱۱۳۹۸

نشست شورای عالی حوزه‌ علمیه خواهران برگزار می‌شود

شورای عالی حوزه‌ علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی فردا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور در تبریز برگزار می شود.
حجج الاسلام آل هاشم و مسعود نیا

حجت الاسلام مختار مسعودنیا، مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: نشست هیأت امنای مدارس علمیه و شورای عالی حوزه‌ علمیه خواهران استان فردا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور در تبریز برگزار می شود.

وی ادامه داد: این نشست که با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر استان در بیت امام جمعه تبریز همراه خواهد بود، با هدف بررسی آخرین وضعیت فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، عمرانی و خدماتی حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مسعود‌نیا با بیان این‌که معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور دیداری با نماینده ولی فقیه در استان خواهد داشت، ادامه داد: هم اکنون تعدادی از ائمه جمعه و مسؤولان فرهنگی و دینی شهرهای مختلف استان درخواست راه‌اندازی مدرسه علمیه خواهران دارند، که قرار است در جلسات فردا مورد بررسی قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که امام جمعه تبریز اخیرا دیداری از حوزه علمیه خواهران استان داشته است، گفت: استقبال خواهران برای تحصیل در مدارس علمیه استان بالاست، اما به دلیل محدودیت در فضای آموزشی به ناچار با برگزاری آزمون ورودی تعداد محدودی را پذیرش می کنیم./۳۰۲/۹۳۵/ب۱

ارسال نظرات