۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۱۱۵۸۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بالاترین خدمت، خدمت به محرومان است

نماینده ولی فقیه در لرستان بالاترین خدمت را خدمت به محرومان دانست و گفت: خدمت رسانی باید بی منت و به دور از اذیت باشد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار با مدیران و مسؤولان مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی استان، گفت: بالاترین خدمت، خدمت به قشر آسیبپذیر و محروم جامعه است.

وی سازمان تأمین اجتماعی را نهادی پشتوانه ای و آرامش بخش دانست و افزود: این نهاد ارزشمند در در شرایط سخت و دشوار حلال مشکلات است.

نماینده ولی فقیه در لرستان هدایت، ولایت، الفت و وحدت، امنیت و سلامت را از نعمت های بزرگی خواند که خداوند به انسان بخشیده است و اظهار داشت: باید شکرگزار نعمت های الهی باشیم.

وی با بیان اینکه اگر نعمت سلامت به مخاطره بیفتد، وجود نهادی خدمت رسان در حوزه سلامت ضروری است، خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی با ارائه خدامات خود در این زمینه به خوبی ایفای نقش می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه خدمات سازمان تأمین اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: این سازمان باید به روز شوند.

وی با بیان اینکه تأمین اجتماعی سازمان و نهادی موفق و پایدار است، گفت: این نهاد اگر به روز و بر اساس زمان حرکت نکند، به تدریج دچار فرسودگی میشود.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ضرورت گستردگی فعالیت های تأمین اجتماعی برای خدمت به مردم، اظهار داشت: گسترده نمودن فعالیت ها یکی از شرایط روزآمد بودن این نهاد است.

وی بیان داشت: تأمین اجتماعی با توجه به مسؤولیت خطیری که در حوزه سلامت دارد باید مطابق با زمان از امکانات، تجهیزات و تکنولوژیهای روز برای خدمات دهی به بیمه شدگان عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی سهل الوصول بودن خدمات ارائه ای به بیمه شدگان را از دیگر ویژگیهای مهم روزآمد بودن این نهاد عنوان کرد و گفت: خدمات ارائه شده تأمین اجتماعی باید ارزش‌گذاری شود.

وی بالاترین خدمت را خدمت به قشر آسیب پذیر و محروم جامعه عنوان کرد و گفت: این خدمات باید به دور از منت و اذیت باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت تهیه شناسنامه ای با محوریت بانک اطلاعات سلامتی هر فرد، بیان کرد: در این راستا ارائه خدمات و رسیدگی به وضعیت سلامت افراد نقش آفرین است چرا که وقتی بیمه شده در هر جای کشور برای درمان مراجعه میکند، به اطلاعات قبلی ثبت شده نیازمند است./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات