۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۱۲۲۴۵
آیت‌الله علما تأکید کرد؛

مسؤولان کرمانشاه زمینه اعتماد سرمایه‌گذاران را فراهم کنند

آیت‌الله علما گفت: سرمایه‌گذاران تنها زمانی پای کار خواهند آمد که از حفظ سرمایه خود و سوددهی طرح مطمئن باشند؛ بنابراین باید زمینه اعتماد سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ظهر امروز در نشست با مسؤولان و فعالان بخش صنعت استان، اظهار داشت: باید برای جذب سرمایه‌گذاران، رونق تولید و ایجاد شغل در استان زمینه اعتماد و امنیت برای سرمایه‌گذاران ایجاد شود.

وی با تأکید بر فراهم کردن مقدمات لازم برای سرمایه‌گذاری اقتصادی در استان کرمانشاه، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران تنها زمانی پای کار خواهند آمد که از حفظ سرمایه خود و سوددهی طرح مطمئن باشند.

آیت‌الله علما اضافه کرد: برای ایجاد مشاغل بیشتر و رفع مشکلات اقتصادی استان باید اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب کرد تا زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در استان فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل انجمن همکاری توسعه و تعالی از سوی مسؤولان و فعالان اقتصادی در استان، در صورتی که تمام جوانب سنجیده شود اقدامی خوب و مثبت است.

آیت‌الله علما اظهار کرد: باید در اجرای این طرح نیت خیرخواهانه داشت و مصالح استان را در نظر گرفت؛ زیرا چنین انجمنی می‌تواند بخشی از مشکلات اشتغال و تولید را برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: باید برای موارد ضروری و حساس استان سرمایه‌گذاری صورت گیرد؛ چراکه صرف هزینه در پروژه‌هایی که ضرورت چندانی در آنها احساس نمی‌شود صحیح نیست.

وی گفت: به‌عنوان مثال صرف میلیاردها تومان هزینه برای پروژه منوریل کرمانشاه درست نبود؛ آن هم در حالی که راه‌اندازی اتوبوس برقی مشکلات ترافیک و رفت‌وآمد شهر کرمانشاه را برطرف می‌کرد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات