۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۵۱۴۰۷۹
امام جمعه موقت چابهار:

برنامه امروز دشمن توقف توانمندی‌ها و روحیه انقلابی‌گری ملت است

امام جمعه موقت چابهار با بیان اینکه برنامه امروز دشمن این است که توانمندی‌های جمهوری اسلامی را متوقف کند، گفت: در این راستا تحریم وسیله‌ای است تا مردم از انقلابی بودن و انقلابی‌گری فاصله بگیرند.
حجت الاسلام مهدی کریمی، امام جمعه موقت چابهار

حجت الاسلام مهدی کریمی، امام جمعه موقت چابهار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان در خصوص نقض متن و روح برجام گفت: آمریکا کشوری غیر قابل پیش بینی و بدعهد بوده و همچون گذشته به خصومت های خود با نظام اسلامی و ملت ایران ادامه می دهد؛ از این رو هنوز امضای برجام خشک نشده تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع کرده است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان ادامه داد: برنامه امروز دشمن این است که توانمندی‌های جمهوری اسلامی را متوقف کرده و از رشد آن جلوگیری کنند؛ چرا که استکبار قدرت علمی جوانان و متخصصان ایرانی را نمی‌خواهد.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه تحریم‌ها در ایران کارساز نبوده تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد ایران را به این واسطه فلج کند تا مردم از انقلابی بودن و انقلابی‌گری فاصله گرفته و راهی جز تسلیم نداشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه باید «ما می‌توانیم» را به جهانیان اثبات کنیم اظهار داشت: ما باید با نگاهی درون‌گرا به توان داخل کشور مراجعه کنیم و همواره اعتماد به جوانان این مرز و بوم مورد توجه مسؤولان وقت باشد./۸۳۱/ت۳۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات