۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۱۴۱۹۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماز جمعه بلندگوی دین است

نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را بلندگوی دین خواند و گفت: نماز جمعه پایگاه ولایت و اعضای این پایگاه بازوان امام جمعه در جهت دهی کارهای فرهنگی هستند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، بعداز ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه لرستان که با حضور اعضای ستاد نماز جمعه برگزار شد، گفت: نماز جمعه از پایگاه های مهم ولایت است.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد نماز جمعه یاران امام جمعه به شمار می آیند، افزود: اعضای ستادهای نماز جمعه بازوان خوبی برای امام جمعه هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان از اعضای ستاد نماز جمعه به عنوان نیروهای مخلص، مؤمن و متعهد شهر یا کرد و اظهار داشت: این افراد بدون هیچ چشم داشتی در برگزاری مناسب نماز جمعه تلاش می کنند.

وی در ادامه از ستادهای نماز جمعه به عنوان اتاق فکر نماز جمعه یاد کرد و گفت: در این ستادها هدایت و جهت دهی کارهای فرهنگی صورت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت جذب جوان گرایی در ستادهای نماز جمعه خاطرنشان کرد: ستادها باید به عناصر مخلص و مؤمن با محوریت امام جمعه مجهز شوند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه جوانان دارای روحیه مناسب برای اجرای کارهای فرهنگی هستند، تصریح کرد: از توانایی و حضور این جوانان باید در پیشبرد کارها بهره مند شد.

وی از نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت: نماز جمعه آمیخته با دیانت و سیاست بوده و بلندگوی دین است./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات