۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۵۱۴۸۳۵
مدیر انتشارات زائر مطرح کرد؛

عرضه بیش از دو هزار اثر با موضوع دینی به زائران بانوی کرامت

مدیر انتشارات زائر آستان مقدس حضرت معصومه(س) از عرضه بیش از دو هزار اثر با موضوع های مختلف دینی به زائران و مجاروان بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) خبر داد.
فروشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد دربانی مدیر انتشارات زائر امروز در حاشیه افتتاح فروشگاه عرضه محصولات نشر زائر در صحن جواد الائمه با بیان اینکه انتشارات زائر با هدف تولید محتوا و آثار دینی در آستان مقدس حضرت معصومه(س) فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این انتشارات تاکنون توانسته در زمینه سبک زندگی حضرت معصومه(س) و موضوعات مرتبط با سبک زندگی اهل بیت(ع) آثار ارزشمندی را تولید کند که این آثار از طریق فروشگاه ها و به صورت خرید اینترنتی در دسترس عموم است.

وی با اشاره به اینکه انتشارات سعی کرده گروه های مختلف سنی را در تولید آثار دینی مد نظر خود قرار دهد، افزود: آثار خوبی در زمینه زندگی اهل بیت(ع) به ویژه حضرت معصومه(س) برای کودکان و نوجونان تولید شده است که  این آثار تولید شده در راستای نشر معارف محمدی با تخفیف 10 تا 20 درصد به زائران و مجاوران عرضه می شود.

مدیر نشر زائر با بیان اینکه کتاب و آثار دینی سوغات شهر قم برای زائران ایرانی و خارجی است، گفت: آستان مقدس حضرت معصومه(س) بوستان علم و معرفت است و هر کس می تواند به فراخور نیاز و فهم خود از این بوستان علم و معرفت دینی گلی برداشت کند و با خود به سوغات ببرد.

دربانی تصریح کرد: خانواده ها با خرید محصولات فرهنگی و کتاب می توانند فرزندان خود را با سوغات با ارزش تر از وسایل مادی آشنا کرده و یک دوست خوب را به آنها معرفی کنند تا در مسیر آینده به آنها کمک کرده و آنها را در زندگی یاری دهد.

وی با اشاره به افتتاح و گشایش فروشگاه انتشارات زائر در صحن جوادالائمه حرم مطهر حضرت معصومه(س) افزود: بخش‌های مختلف آستان مقدس در راستای افتتاح این فروشگاه مشارکت مطلوبی داشته‌اند.

مدیر انتشارات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) از استقرار فروشگاه‌های این مجموعه در صحن‌های جوادالائمه(ع)، صاحب الزمان(عج)، فاطمی، ‌میدان آستانه و چهار راه شهدا یاد کرد و گفت: با ایجاد این فروشگاه‌ها تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به صورت مستقیم محصولات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.

وی از فعالیت شورای کتاب در آستان مقدس  حضرت معصومه(س) یاد کرد و گفت: این شورا، کتاب‌ها و آثاری که در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) ارائه می‌شود را مورد بررسی قرار می‌دهد تا از نظر محتوایی با مشکل خاصی مواجه نباشند.

مدیر انتشارات زائر یادآور شد: فروشگاه های انتشارات زائر در مکان های یاد شده در آستان مقدس حضرت معصومه(س) آماده میزبانی از زائران و مجاوران هستند و سعی شده در این فروشگاه محتوای دینی با بهترین کیفیت به مخاطبان عرضه شود./968/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات