۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۱۶۱۵۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دولت به وعده های اقتصادی خود جامه عمل بپوشاند

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که همه توان و دغدغه دولتمردان باید رفع مشکلات اقتصادی در کشور باشد، گفت: دولت باید به وعده های اقتصادی خود در دوره جدید جامه عمل بپوشاند.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر با اشاره به تنفیذ حکم رییس جمهور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: تنفیذ حکم رییس جمهور از سوی مقام معظم رهبری به رییس جمهور مشروعیت می دهد.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم رییس جمهور به سه مسأله مهم اشاره کردند که باید جزء اولویت های دولت دوازدهم قرار گیرد، افزود: نخستین تأکید مقام معظم رهبری بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کشورمان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که همه توان و دغدغه دولتمردان باید رفع مشکلات اقتصادی در کشور باشد، تصریح کرد: دولت باید به وعده های اقتصادی خود در دوره جدید جامه عمل بپوشاند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز یکی از مهم ترین مطالبات ملت ایران مسأله اقتصاد، گرانی و اشتغال است، خاطرنشان کرد: همه قوا به ویژه دولت و مجلس باید با تدوین و تصویب برنامه های مدون در جهت رفع این مشکلات جامعه گام بردارند.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که مردم وظیفه خود را در قبال نظام اسلامی به بهترین نحو ممکن انجام دادند، تصریح کرد: حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات دوازدهم دوره ریاست جمهوری عزت و اقتدار کشورمان را تقویت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز مسؤولان رسالت سنگینی در برابر این حرکت مهم مردم بر عهده دارند، گفت: همه توان و تلاش مدیران و مسؤولان کشور باید در جهت مشکلات اقتصادی به کار گرفته شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مسؤولان از شعار و وعده های توخالی به شدت پرهیز کنند، بیان داشت: امروز دیگر دوره وعده و شعار به سر رسیده و مسؤولان باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در جهت رفع مشکلات کشور گام بردارند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که متأسفانه امروز کشورمان در مسأله اقتصادی آسیب پذیر است که باید برای رفع این مشکل فکری شود، گفت: موضوع اقتصاد ریشه و زیربنای دیگر مسائل کشور است که باید جدی گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه امروز بیکاری در کشورمان به یک معضل جدی تبدیل شده است، تصریح کرد: مسأله گسترش موضوع بیکاری در جامعه خسارت های سنگین دیگری را نیز به جامعه ما تحمیل می کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روابط گسترده با دنیا اشاره کرد و با بیان این که دولت باید در این بخش نیز برنامه مشخصی داشته باشد، خاطرنشان کرد: ارتباط با دیگر کشورهای جهان باید حفظ منافع ملی کشورمان باشد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ارتباط منطقی و دوسویه با کشورهای جهان که مورد نظر مقام معظم رهبری است باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد، تصریح کرد: روابط بین المللی با حفظ منافع ملت ایران ضرورتی است که نباید فراموش شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که متأسفانه عده ای در داخل همه مسائل کشور را به ارتباط به بیرون بسط می دهند که این کار صحیحی نیست، خاطرنشان کرد: باید در عین ارتباط با دیگر کشورهای جهان، استقلال داخلی خود را نیز حفظ کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ارتباط و تعامل با دیگر کشورها به معنای ذلت و سازش کاری نیست، تصریح کرد: یکی از مهم ترین دلایل پیشرفت و توسعه کشورمان در عرصه های مختلف استقلال ملت ایران است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که کشورمان از توانمندی و ظرفیت بالایی در بخش های مختلف برخوردار است که نباید از آن غافل شد، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید ضمن شناسایی صحیح این ظرفیت ها در جهت بهره گیری مناسب آنها در بخش های مختلف استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که نباید کشور را در بخش های مختلف وابسته به بیرون کنیم، تصریح کرد: مسأله اقتصاد مقاومتی که مورد توجه و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است باید به طور جدی از سوی مسؤولان و دولتمردان در دوره جدید اجرایی و محقق شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسأله اقتصاد مقاومتی نباید در حاشیه قرار گیرد، افزود: امروز یکی از بهترین راه های توسعه و پیشرفت کشورمان تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون ایستادگی در برابر جبهه کفر و استکبار اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند مسؤولان باید در تعامل بین المللی از دشمن غفلت نکنند چون دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از هر فرصت و روزنه ای برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی استفاده می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که مسؤولان باید فرصتی که امروز در اختیار آنها قرار داده شده یک امانت بدانند، افزود: این فرصت همیشه برای یک مسؤول فراهم نیست به همین دلیل باید از این فرصت ارزشمند تنها در جهت خدمت به مردم بهره گیرد.

وی با بیان این که یکی از توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به رییس جمهور قدردانستن نیروهای انقلابی و پرانگیزه بوده است، تصریح کرد: نباید به بهانه های مختلف نیروهای انقلابی کنار بگذاریم بلکه باید از توان و ظرفیت آنها در جهت رشد و تعالی کشور بهره گیریم./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات