۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۱۶۶۶۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در غرب کشور:

تکیه بر اخلاق قرآنی نجات بخش جامعه اسلامی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در غرب کشور با اشاره به اینکه تکیه بر اخلاق قرآنی نجات بخش جامعه اسلامی است، گفت: قرآن برنامه ای جامع برای ابعاد مختلف زندگی ما ارائه می دهد و می توان با الگو قرار دادن آن در زندگی، از معنویت عمیق دینی بهره مند شد.
حجت الاسلام محسن حیدریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محسن حیدریان مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در غرب کشور ظهر امروز در مرحله نیمه نهایی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم و اذان ویژه خانواده های پاسداران و رده های نیروی زمینی ابراز داشت: تمسک به اهل بیت پیامبر مکرم اسلام (ص) و قرآن کریم حیات طیبه اخروی را برای انسان به ارمغان می آورد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در غرب کشور تصریح کرد: باید در دنیا به عترت اهل بیت پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم متوسل شد تا در زمان مرگ دچار پشیمانی نشد و از حیات دنیوی خود به خوبی بهره مند شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: توسل به قرآن و آموزه های دینی بهترین راه برای کسب فضایل و کرامات است و باید در زندگی فردی و اجتماعی بعنوان الگو مدنظر قرار گیرد.

این مسؤول یادآور شد: قرآن مهمترین الگوی دینی بوده و در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی افراد بسیار اثرگذار است.

حجت الاسلام حیدریان تأکید کرد: قرآن برنامه ای جامع برای ابعاد مختلف زندگی ما ارائه می دهد و می توان با الگو قرار دادن آن در زندگی، از معنویت عمیق دینی بهره مند شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در غرب کشور بیان داشت: قرآن نشان دهنده مسیر تقرب به خداوند متعال بوده و موجب رشد فکری و معنوی انسان خواهد شد.

وی در پایان مطرح کرد: تکیه بر اخلاق قرآنی نجات بخش جامعه اسلامی بوده و پیامبر مکرم اسلام (ص) همواره با تکیه بر اخلاق قرآنی موجب جذب افراد به دین مبین اسلام می شد./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات