۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۱۷۱۳۲
مدیر مدرسه علمیه امام صادق ازنا:

آموزش و پرورش زمینه حضور بیشتر مبلغان در مدارس را فراهم کند

مدیر مدرسه علمیه امام صادق ازنا(ع) بر ضرورت حضور مبلغان در مدارس تأکید کرد و گفت: آموزش و پرورش با همکاری لازم با حوزه باید زیرساختهای لازم برای حضور بیشتر مبلغان در مدارس را فراهم کند.
تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام عبدالله بنیادی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا، عصر امروز در نشستی که با حضور دبیر ستاد اقامه نماز، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران ازنا و مسؤولان آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، گفت: همکاری آموزش و پرورش در راستای اقامه بهتر نماز  جمعه در مدارس ضروری است.

وی با اشاره به اعزام مبلغان به مدارس جهت اقامه نماز و ارائه مشاوره های دینی افزود: آموزش و پرورش باید همکاری لازم را با حوزه داشته باشد تا بتوان شاهد حضور پر رنگ تر مبلغان در مدارس شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی در عرصه جنگ نرم یادآور شد: این هجمه ها نسل جوان و نوجوان را مورد هدف قرار داده است و بصیرت بخشی راه مقابله با این دسیسه ها است.

وی به نقش مؤثر مبلغان در مدارس اشاره و عنوان کرد: حضور مبلغان و ارائه مشاوره های دینی بهترین راه جهت بصیرت بخشی به قشر دانش آموز و خنثی کردن هجمه های فرهنگی است.

حجت الاسلام بنیادی اظهار داشت: آموزش و پرورش با توجه به نقشی که در تعلیم و تربیت دانش آموزان دارد باید از ظرفیت مبلغان حوزه در جهت تقویت پایه های اعتقادی دانش اموزان بهره مند شود.

وی ادامه داد: تقویت پایه های اعتقادی و تبیین ارزشهای دینی مهم ترین عامل در مصون سازی نسل جوان و مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) در ادامه بر ضرورت فراهم کردن زیرساخت های لازم جهت حضور و فعالیت مبلغان در مدارس عنوان داشت: امید است که تحقق این مهم مورد توجه ویژه متولیان امر قرار گیرد.

حجت الاسلام بنیادی خاطرنشان کرد: باید بهتر برگزار شدن نماز جماعت و تقویت این فرهنگ بین دانش آموزان حضور مبلغان در مدارس را چندین برابر کرد./۹۴۵۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات