۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۱۹۸۸۵
 فرمانده ناجا:

مبارزه با اخلال گران امنیت کشور از اولویت های ناجا است

اشتری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بر امنیت بسیار خوب کشور در حال حاضر اشاره کرد و مبارزه جدی با اخلال گران امنیت کشور را از اولویت های ناجا دانست.
سردار حسین اشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید نیروی انتظامی استان خوزستان امروز سه شنبه 31 مرداد با حضور سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و دیگر مسؤولان عالیرتبه نظامی و استانی برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ اشتری فرمانده نیروی انتظامی ایران، اظهار داشت: استان خوزستان به دلیل همسایگی با کشور عراق و مطالبی که خاص استان بود اراده‌ای محکم و فرماندهی قوی در این استان را می‌طلبید که سردار اسحاقی توانست به خوبی از عهده این وظایف برآید.

فرمانده ناجا در ادامه بیان داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به شدت با مخلان امنیت این مرز و بوم مبارزه می کند.

وی با اشاره به امنیت مطلوب کنونی در کشور، تصریح کرد: در حقیقت باید اذعان کرد که وضعیت کنونی امنیت در سراسر کشورمان در سطح بسیار خوبی است.

سردار سرتیپ دوم محمدرضا اسحاقی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان خوزستان نیز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی خوزستان با تسلیت شهادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت امام جواد (ع) و گرامی داشت یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم آل الله، اظهار داشت: از همه مردم شریف خوزستان از باب همراهی، همکاری، پشیتبانی های معنوی و مادی در کنار مشارکت برای ارتقای سطح امنیت در استان تشکر و قدردانی می کنم.

فرمانده پیشین نیروی انتظامی خوزستان در ادامه با تقدیر از آیت الله جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، بیان داشت: خدا را شکر می کنیم که در محیطی قرار گرفتم که بیرون از سازمان ما دستگاه ها نهایت مساعدت و همراهی را با ما داشتند و در این دوران خدمتگزاری حمایت مسؤولان استانی در نهادها و مجموعه های دولتی و غیردولتی حتی شرکت های بزرگ نفت و حفاری در کنار بانک ها) لحظه ای دریغ نشد.

سردار اسحاقی با بیان اینکه مردم خوزستان به شدت قانع و به حداقل ها قناعت می کنند و خیلی هم شکرگزار هستند، تصریح کرد: از پشتیبانی همه مسؤولان به ویژه شورای تأمین استان تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند می خواهم که همه این لطف و عنایت ائمه جمعه، سپاه، بسیج، همکارانم در نیروی انتظامی، ارتش و مدیران اجرایی را ذخیره دنیا و آخرت آنها قرار دهد.

لازم به ذکر است، سردار محمدرضا اسحاقی به مدت هفت سال سکاندار فرماندهی انتظامی استان خوزستان بود؛ وی تیرماه ۸۹ به عنوان فرمانده نیروی انتظامیخوزستان معارفه شد.

بر اساس این گزارش، سردار سرتیپ دوم عباس زاده فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان های ایلام و بوشهر به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان از سوی سردار سرتیپ اشتری فرمانده ناجا منصوب و معارفه شد./۹۴۵۳/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات