۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۱۹۹۱۰
قالیباف:

از رهبر انقلاب و مسؤولان نظام برای حمایت‌ها و رهنمودهایشان تشکر می‌کنم

قالیباف در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: از رهبر معظم انقلاب و مسؤولان نظام برای حمایت‌ها و رهنمودهایشان تشکر می‌کنم و از همه مردم حلالیت می طلبم
قالیباف

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدوارم هر کجا هستیم بتوانیم انجام وظیفه کنیم که فردای قیامت مدیون شهدا و امام شهدا نباشیم.

وی افزود: وظیفه ما این است که کارآمدی دین در اداره جامعه را به اثبات برسانیم چرا که ما به مردم و جامعه مسلمان قول دادیم که اگر در سایه اسلام زندگی کنیم از بعد مادی و معنوی و عزت دنیوی و سعادت اخروی برخوردار هستیم.

قالیباف بیان داشت: سعی کردیم با سه رکن حیاتی و جدی یعنی شهروندان، شهر و مدیریت شهری در یک تعامل درست و با یک رویکرد مبتنی بر مسایل اجتماعی و فرهنگی در این راه گام برداریم.

وی با بیان این که تبدیل کردن مجموعه مدیریت شهری از یک سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی و در خدمت مردم بودن در شئونات مختلف زندگی اتفاقی است که در شهر تهران رخ داد، افزود: به تبع این برنامه به دیگر شهرها هم اثرگذاری کرد و توقع و نگاه مردم از شهرداری‌ها امروز متفاوت شده است.

شهردار تهران درآمد پایدار و موضوع محیط زیست شامل آلودگی هوا، آب و خاک را دو مشکل اصلی تهران دانست و عنوان کرد که حل هر دو مورد در گرو مدیریت یکپارچه شهری است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه خودم می‌دانم از مردم عزیز، متدین، نجیب و شریف تهران که همراهی و مشارکت معنی داری در حوزه مسایل شهری داشتند تقدیر و تشکر کنم. از همه آنها به خاطر کوتاهی‌ها و کم‌کاری‌ها و قصور و تقصیراتی که احتمالا داشتیم حلالیت می طلبم.

قالیباف ادامه داد: صادقانه به مردم عرض می کنم که با تمام وقت و ظرفیت در خدمت آن‌ها بودم. کمتر روزهایی در طول این ۱۲ سال اتفاق افتاده است که من اذان صبح را در خانه بشنوم و تا پاسی از شب در این شهر تلاش نکرده باشم؛ این تلاش با همه کارگران، مهندسان، تکنسین‌ها و ... صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: از مقام معظم رهبری که در این دوره عنایت ویژه‌ای در طی ۱۲ سال به تهران داشتند تشکر می کنم. مجموعه ۳۰۰ هکتاری بوستان ولایت را به برکت ایشان داریم، دو سال قبل در یک فرمان شفاهی بیش از هزار و ۵۰۰ هکتار فضاهای در اختیار نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی و نظامی را یکجا در اختیار مردم گذاشتند.

شهردار تهران در پایان گفت: از اصحاب فرهنگ، رسانه، هنرمندان که همیشه و همه جا و بجا ما را همراهی و نقد و حمایت کردند و باعث پیشرفت و اصلاح کارها شدند تشکر می کنم./۹۰۷۱۰۳/ب2

ارسال نظرات