۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۲۰۳۶۴
رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در جمع خبرنگاران:

ارتش به دنبال هم افزايي قرآني با همه سازمان ها است/ فرهنگ واژه ای مشترك بين تمام نهادهاي كشور

حجت الاسلام والمسلمين محمدحسني با بيان اينكه فرهنگ يك واژه مشترك بين تمام سازمان ها و نهادهاي كشور است، گفت: ارتش به دنبال هم افزايي قرآني با همه سازمان ها است.
حجت الاسلام والمسلمين عباس محمدحسني، رييس سازمان عقيدتي و سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران

به گزارش خبرنگار خبركزاري رسا، حجت الاسلام والمسلمين عباس محمدحسني در حاشيه هفدهمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار رسا مبني بر تعامل بين سازمان عقيدتي سياسي ارتش با ساير وزارتخانه ها و نيروهاي مسلح در راستاي برنامه هاي فرهنگي، گفت: فرهنگ يك واژه مشترك بين تمام سازمان ها و نهادهاي كشور است كه همچون قطعات يك پازل در كنار هم قرار گيرند تا بتوان اقدامات فرهنگ مشتركي را در جامعه داشت.

وي ادامه داد: سازمان عقيدتي سياسي ارتش با تمام نهادها همچون وزارت ارشاد، سازمان اوقاف، سازمان تبليغات اسلامي، نيروهاي مسلح همچون سپاه و ناجا، وزارت دفاع، بسيج و... رايزني و تعامل داشته تا بتواند فرهنگ قرآني را در جامعه ترويج دهد.

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در مورد ترويج مفاهيم قرآني در جامعه، خاطرنشان كرد: از سال هاي گذشته دارالقرآن هاي فراواني در يگان هاي ارتش تأسيس و روز به روز مجهزتر شد و مخاطبان فراواني را در رشته حفظ، قرائت و مفاهيم قرآني جذب كرد.

حجت الاسلام والمسلمين محمدحسني يادآور شد: ما اين راه را ادامه خواهيم داد تا در سه تا چهار سال آينده نهضت قرآني در بين نيروهاي ارتش و خانواده هاي آنها ترويج پيدا كند، خوشبختانه سازمان عقيدتي سياسي ارتش تعامل اثرگذاري با سپاه، نيروي انتظامي، وزارت دفاع، بسيج و ... اقدامات همگرايانه اي را در حوزه قرآن داشته است.

وي افزود: اين گونه مسابقات بين خانواده ها و كاركنان نيروهاي مسلح برگزار مي شود و نفرات برتر به مسابقات كشوري راه پيدا مي كنند و اميد است در سال هاي آتي اين مسابقات با شكوه بيشتري برگزار شود./٨١٦/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات