۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۲۰۷۲۷
آیت الله علما:

اصناف با روحیه بسیجی به عرصه اقتصاد مقاومتی ورود کنند

آیت الله علما با اشاره به اینکه اصناف همواره حامی انقلاب بوده اند، گفت: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، تحقق اقتصاد مقاومتی است؛ بنابراین لازم است اصناف با روحیه بسیجی به عرصه اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در چهارمین همایش گرامیداشت مقام شهدای اصناف ابراز داشت: قدمت بسیج به زمان پیامبر اکرم (ص) باز می گردد و قطعأ حفظ روحیه بسیجی، پیش برنده امور و کارساز و راهگشا خواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: بازاریان در شکل گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقشی پررنگ و اثرگذار داشته اند و از بزرگان و پیشینیان اسلام بوده اند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) باتکیه بر اصناف و بازاریان و مردم ایران انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زد و قطعأ روحیه بسیجی عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی در ادامه بیان داشت: باید روحیه بسیجی و تفکر اسلامی را در کشور حفظ کرد زیرا این تفکر تربیت کننده افرادی چون شهید حججی ها بوده و قدرت انقلاب را به رخ جهانیان می کشد.

آیت الله علما اظهار داشت: امروز قدرت فکری و پیشرفت های علمی ایران در عرصه های موشکی و هسته ای دشمنان را حیرت زده کرده است و این امر به برکت همین روحیه جهادی و بسیجی محقق شده است.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: ایران کشوری قدرتمند و ثروتمند است و باید از این سرمایه های الهی و خدادادی در راستای تقویت اقتدار و صلابت کشور بهره برد، امروز راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی تحقق اقتصاد مقاومتی در تمام سطوح است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان عنوان داشت: نباید اجازه داد اقتصاد کشور متکی به نفت و گاز باشد بلکه باید با روحیه بسیجی تمام اصناف و مردم به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند؛ زیرا تنها راه نجات اقتصاد کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی است./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات