۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۲۱۱۷۹

تجلیل نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از اقدامات تولیت ‌آستان قدس رضوی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به تولیت آستان قدس رضوی، گفت: شما تاکنون در مسؤولیت هایی که بر عهده داشتید به خوبی و توانمند ظاهر شدید و امروز نیز در جایگاه تولیت آستان قدس رضوی بسیار خوب عمل می کنید.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار تولیت آستان قدس رضوی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی به تولیت آستان قدس رضوی ارادت فراوانی دارند و به گونه ای که مردم شما را دو بار در مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه مردم استان دارای تعهد و ایمان قوی هستند، گفت: شما تاکنون در مسؤولیت هایی که بر عهده داشتید به خوبی و توانمند ظاهر شدید و امروز نیز در جایگاه تولیت آستان قدس رضوی بسیار خوب عمل می کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: وقتی که در چهره شما نگاه می شود حرم مطهر رضوی در دل  نقش می بندد و رهبر معظم انقلاب نیز عنایت خاصی به شما دارند و این مسؤولیت هایی که بر عهده گرفتید نشان از توانمندی شما دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: از دیدگاه مردم تولیت آستان قدس رضوی به عنوان کسی که آرمان های انقلاب اسلامی را دنبال می کند است و ارزش های انقلاب اسلامی ما اسلام است.

حجت الاسلام عارفی، رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار افزود: استان با خشکسالی های متعددی رو به رو است و شاهد محرومیت و کم آبی هستیم و حدود 430 روستای استان با تانکر آبرسانی می شود.

حجت‌الاسلام عارفی بیان کرد: افزون بر خشکسالی های متعدد، سودهای زیاد بانک ها نیز یکی دیگر از مشکلات مردم استان است که باید چاره ای اندیشیده شود./880/پ202/ب1

ارسال نظرات