۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۵۲۱۷۵۵
مدیر کارگروه قرآن بنیاد خاتم الاوصیا:

تربیت شخصیت قرآنی تراز انقلاب رویکرد کارگروه قرآن بنیاد خاتم الاوصیا است

مدیر کارگروه قرآن بنیاد خاتم الاوصیا با اشاره به اهمیت‌ فعالیت‌های فرهنگی درازمدت، گفت: «طرح اسوه» ازجمله طرح های موفق طولانی مدت است که در کشور کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
محمعلی خواجه پیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدعلی خواجه پیری مدیر کارگروه قرآن بنیاد خاتم الاوصیا(عج) در مراسم اختتامیه طرح اسوه که عصر امروز در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان اینکه،در جمهوری اسلامی و در عرصه فرهنگ به برنامه دراز مدت کمتر پرداخته شده است، گفت: بخشی از برنامه ها تبلیغی است اما به برنامه طولانی مدت کمتر توجه شده است.

وی افزود: آن زمانی که این طرح آغاز شد برخی به برنامه باور نداشتند، تمام عوامل کمک کردند تا این کار صورت گیرد. داوطلبان شرکت کننده در این طرح ازجمله نخبگان منطقه خود بودند اما پس از گذراندن این طرح به نخبه ملی تبدیل شده اند. البته باید توجه شود کسب مقام و رتبه دغدغه ما نبوده است بلکه فهم و درک قرآن مورد توجه است.

وی افزود: فعالیت طولانی مدت علمی قابل اجرا است و فقط به هزینه نیاز ندارد، بسته آموزشی قرآنی برای تربیت فرزندان زیر نظر کمیته امداد از جمله اقدامات در دست انجام است که در طول مدت چهارسال یک فرد قرآنی تربیت می شود.
خواجه پیری، گفت: تمام مجموعه تلاش کردند تا قرآن محل کسب درآمد این جوانان نبوده بلکه یک شخصیت قرآنی تراز انقلاب تربیت شده باشند. خانواده ها توجه داشته باشند فرزندانشان به دنبال منافع مالی در این زمینه نباشند.

مدیر کارگروه قرآن بنیاد خاتم الاوصیا(عج)، اظهار داشت: جوانان برگزیده طرح باید به دنبال این باشند که قاری تراز انقلاب اسلامی شوند. پدران و مادران این فرزندان بیشتر مراقبت کنند تا فرزندانشان به دنبال کسب درآمد از طریق قرآن نروند./811/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات