۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۲۲۴۱۸
به همت رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد صورت می گیرد؛

بازسازی واقعه غدیر در شهرستان سوسنگرد

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد گفت: بازسازی واقعه غدیر در روز جمعه ساعت ۱۷ جنب تامین اجتماعی از سوی بهترین هیأت های استان برگزار می شود.
حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشت آزادگان که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با تبریک اعیاد غدیر و قربان و تقدیر و تشکر از همه مسؤولان ادارات و هیأت های فرهنگی ـ مذهبی، که در برگزاری دعای عرفه همکاری کردند، اظهار داشت: استوار و محکم بودن اسلام طبق احادیث و روایات بر پنج محور نماز، روزه، حج، زکات، ولایت است که اگر ولایت نبود برای حج معنایی نبوده و نماز و روزه و بقیه ارکان هم پایدار نمی ماندند.

امام جمعه سوسنگرد با بیان اینکه وهابیون برای بستن شکافی که به خاطر امام علی(ع) شکافته شد، همه کار کرده تا علی(ع) و معجزه غدیر به فراموشی سپرده شود، افزود: همه ساله در 13 رجب دوباره خانه خدا شکافته و برای همه نمایان می شود و این نشانه ای است برای دشمنان و وهابیون که امام علی(ع) هیچ وقت و به هیچ طریقی فراموش نمی شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد با بیان اینکه در صورت نبود غدیر، محرم وجود نداشت، خاطرنشان کرد: اصل غدیر است و هرسال باید این مراسم احیا شود، عید غدیر عید سادات است و برای تکریم روز ولایت امیرمؤمنان(ع) به منازل سادات سرکشی خواهیم داشت.

حجت الاسلام شمیل پور عنوان کرد: بازسازی واقعه غدیر در روز جمعه ساعت 17 جنب تامین اجتماعی از سوی بهترین هیأت های استان برگزار می شود و محل تجمع و توقف نیم ساعته و در فلکه شهرداری خواهد بود.

وی در پایان گفت: نماز جمعه هفته آینده با حضور حجت الاسلام و المسلمین فرحانی، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری برپا می شود که در ادامه تعمیم چند نفر از طلاب حوزه امام صادق(ع) سوسنگرد را خواهیم داشت./۹۴۵۶/پ۲۰۲/خ

ارسال نظرات