۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۲۲۴۷۸
آیت الله علما:

آموزش و پرورش مغز متفکر جامعه است

آیت الله علما با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مغز متفکر جامعه است گفت: امروز باید دانش آموزانی اسلامی و با تفکر عمیق انقلابی تربیت کنیم، جوانانی همچون شهید حججی جان خویش را در راه حفظ انقلاب و اسلام فدا کردند بنابراین باید این ارزشهای متعالی حفظ شود.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش استان کرمانشاه ابراز داشت: باید هر فرد در هر مسؤولیتی خود را خدمتگزار مردم دانسته و اعمال خود را در نزد خداوند متعال حاضر و خدای سبحان را بر اعمال خود ناظر بداند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید تابع امام راحل (ره) بود که همواره با وجود عظمت دینی و علمی و اعتقادی، خود را خدمتگزار مردم می دانست، امروز آموزش و پرورش مغز متفکر جامعه است و نباید از پتانسیل این وزارتخانه غافل شد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: باید طوری عمل کرد که پس از اتمام مسؤولیت در پیشگاه خداوند احساس رضایت داشته باشیم، آموزش و پرورش رشد دهنده و تربیت کننده نسل آینده کشور بوده و باید این رشد و تعالی در محیط قرآنی و اسلامی صورت بگیرد.

آیت الله علما بیان داشت: پیشرفتهای امروز کشور بیانگر تلاش معلمان بوده و آموزش و پرورش توان تربیت انسانهای شایسته و کامل از حیث اخلاقی و علمی همچون امام راحل (ره) را دارد.

وی در ادامه افزود: جوانانی همچون شهید حججی جان خویش را در راه حفظ انقلاب و اسلام فدا کردند بنابراین باید این ارزشهای متعالی حفظ شود و حفظ انقلاب امانتی گرانبها بر دوش نسل آینده است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی قدرت انجام کارهای کوچک نیز به جوانان داده نمی شد اما با پیروزی انقلاب، امام راحل (ره) با شعار ما می توانیم نسل جوان را برای انجام کارهای پیچیده و دشوار توانمند ساخت و امروز شاهد پیشرفت کشور در عرصه های مختلف و تربیت افرادی همچون شهید احمدی روشن هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: باید در حد توان نسبت به اجرای احکام دین مبین اسلام اقدام کرد تا شاهد تربیت اسلامی و دینی نسل آینده کشور باشیم؛ از این رو امروز باید تلاش کنیم دانش آموزانی اسلامی و با تفکر عمیق انقلابی تربیت کنیم./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات