۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۲۲۵۲۴
از سوی دفتر نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری؛

مراسم بزرگداشت سادات ايثارگر و ولايي البطاط برگزار می شود

مراسم بزرگداشت سادات ايثارگر و ولايي البطاط در اهواز از سوی دفتر حجت الاسلام و المسلمین فرحانی برگزار می شود
مراسم بزرگداشت سادات ايثارگر و ولايي البطاط

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم بزرگداشت سادات ايثارگر و ولايي البطاط با محوریت جانباز مرحوم سید مهدی موسوی در مسجد امام محمدباقر(ع) کوی ملت اهواز برگزار می شود.

در این مراسم که از سوی دفتر حجت الاسلام و المسلمین فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد، از مقام شامخ سادات ايثارگر و ولايي البطاط به ویژه خانواده ابوالشهداء سید مهدی موسوی تجلیل به عمل می آید.

این مراسم چهارشنبه 15 شهریورماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در اهواز، اتوبان پاسداران، زویه(کوی آزادی)، روبروی کوی ملت، مسجد امام محمدباقر(ع) برگزار می شود و بنیاد شهید و امور ایثارگان خوزستان نیز به همکاری می پردازد.

لازم به ذکر است؛ مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک رزمنده جانباز سید مهدی موسوی پدر شهیدان معزز سید عبدالمنعم و سید صالح موسوی  و همچنین پدر دو جانباز دفاع مقدس پنجشنبه 2 شهریور در منطقه زوئیه اهواز به امامت آیت حیدری برگزار شد.

رزمنده جانباز سید مهدی موسوی در کنار دو فرزندش در خط مقدم جبهه های حق علیه باطل در جنگ تحمیلی علیه رژیم بعثی صدام، مبارزه کرده بود.

سید مهدی موسوی مؤسس مسجد امام محمد باقر(ع) و حسینیه ای در منطقه زوئیه اهواز بود و خدمات شایانی در عرصه تبلیغ فرهنگ ناب اسلام و اهل بیت علیهم السلام داشت./9456/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات